شناسه خبر: 4019 منتشر شده در مورخ: 1393/3/27 ساعت: 12:36 گروه: اقتصادی  
ترافیک حضور هیاتهای اقتصادی خارجی در ایران
رییس اتاق بازرگانی:

ترافیک حضور هیاتهای اقتصادی خارجی در ایران

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: با دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید این اتاق اکنون با ترافیک هیاتهای اقتصادی خارجی مواجه است.

به گزارش ایران سپیدˈغلامحسین شافعیˈ در حاشیه آیین آغاز احداث ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با دیپلماسی فعال سیاسی کشورمان شرایط جدیدی در روابط اقتصادی ایران با کشورهای مختلف ایجاد شده است.


وی گفت: اتاق بازرگانی ایران نیز با دیپلماسی فعال اقتصادی درصدد توسعه روابط با کشورهای مختلف است و اکنون ایران و دیگر کشورها خواهان اعزام دو جانبه هیات های اقتصادی هستند.

وی گفت: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در حال حاضر با بیش از 20 کشور جهان دارای شورا و اتاق مشترک است.

شافعی از حرکت امیدوار کننده دولت برای ارتقای تولید و حمایت از بخش خصوصی در کشور خبر داد و گفت: سرعت این حرکت تا حدودی کند است و این کندی نیز به خاطر مشکلاتی است که از گذشته به دولت به ارث رسیده و وضع مالی دولت، توان مناسبی ندارد. 

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: دولت تدبیر و امید اولویت خود را بر ارتقای تولید قرار داده و در این زمینه امیدواریم مشکل اساسی اشتغال در کشور نیز با رونق تولید برطرف شود.

در این آیین که استاندار سمنان، اعضای هیات رئیسه اتاق ایران و جمعی از مسوولان استان سمنان حضور داشتند احداث ساختمان جدید اتاق ایران در زمینی به وسعت پنج هزار و 600 مترمربع و زیربنای چهار هزار مترمربع و نیز هزینه قریب 50 میلیارد ریال آغاز شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: ايرنا
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *