شناسه خبر: 3727 منتشر شده در مورخ: 1393/2/29 ساعت: 09:32 گروه: اجتماعی  
چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال آماده واگذاری می شود
رییس سازمان بهزیستی:

چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال آماده واگذاری می شود

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به معلولان و نیازمندان دارد ، گفت: هم اکنون چهار هزار واحد مسکونی برای خانواده های بی سرپرست و معلولان در دست ساخت و آماده سازی است.

مراسم واگذاری 95 واحد مسکونی به معلولان و زنان سرپرست خانوار استان البرز شامگاه یکشنبه با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور، استاندار البرز، مدیرکل اداره کل بهزیستی البرز و برخی دیگر از مدیران استانی و همچنین خانواده های تحت پوشش بهزیستی در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: حضور رییس جمهوری ایران در جمع خانواده های نیازمند و معلولان کشور نشان از توجه دولت تدبیر و امید به این قشر و رصد مشکلات آنان است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال 4 هزار واحد مسکونی نیازمندان و معلولان تحت پوشش بهزیستی آماده می شود، تاکید کرد: با مشارکت خیرین در کشور این واحدها تکمیل و به صورت رایگان به افراد واجد الشرایط واگذار می شود و به واسطه عملکرد مناسب دولت، خیرین و مردم نیز پای کار آمده و همکاری های خوبی را با بهزیستی آغاز کرده اند.

طرح شناسایی معلولان در مناطق شهری و روستایی در سطح کشور اجرایی شده است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه رفع مشکلات اجنماعی با اهمیت است، تصریح کرد: در حوزه خدمات رسانی به معلولان و نیازمندان شهرداری ها و فرمانداری ها باید به رفع مشکلات توجه خاصی داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید با ایجاد بسترهای مناسب برای جذب مشارکت های مردم و خیرین به ساخت مسکن نیازمندان و معلولان بپردازیم و امیدواریم با حمایت های دولت و خیرین در 3 سال آینده شاهد جهشی مناسب در برنامه ها و خدمات بهزیستی باشیم.

هاشمی با اشاره به اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول مهمترین اولویت سازمان بهزیستی در سطح کشور است، یادآور شد: حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول از مهمترین اولویت های سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: برای جلب اطمینان خیرین و مردم کارکنان سازمان بهزیستی باید رفتار و خدمات دهی مناسب به معلولان و خانوارهای نیازمند داشته باشند.

وی با اشاره به "طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه" اظهار داشت: این طرح برای شناسایی معلولان است، این طرح در سطح مناطق شهری و روستایی اجرایی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به معلولان ارائه دهیم.

95 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی البرز تحویل داده شد

استاندار البرز در ادامه مراسم با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه اقشار کم درآمد افتخاری بزرگ برای برای مسئولان است، با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در زمینه رفع دغدغه مسکن نسل جوان از جمله افرادی که توانایی مالی خرید مسکن را ندارند به خوبی عمل کرده است.

طاهری با اشاره به تحویل 95 واحد مسکن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز گفت: از طرح‌های خدمت‌رسانی به مددجویان با تمام توان حمایت می‌کنیم.

در ادامه مدیرکل اداره کل بهزیستی البرز با بیان این مطلب تاکید کرد: برای تامین مسکن مددجویان نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و همچنین مردم خیر و انسان‌دوست هستیم.

افروز بهرامی تصریح کرد: اعتبار سال گذشته جوابگوی نیازها نبود، مراسمی با حضور مجمع خیرین کشور و استان البرز برگزار شد و بخش مهمی از اعتبار مورد نیاز در این مراسم تامین شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در ادامه بیان کرد: با تلاش های اداره کل بهزیستی البرز و همچنین حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی و اقدامات انسان‌دوستانه مجمع خیرین و جامعه خیرین و حامیان معلولان استان البرز در حال حاضر شاهد خانه‌دار شدن 95 نفر از افراد تحت پوشش هستیم.

بهرامی در پایان افزود: رفع معضل افراد تحت پوشش به ویژه معلولان در استان البرز همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک تعداد دیگری از واحدهای تکمیل شده در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *