شناسه خبر: 3481 منتشر شده در مورخ: 1393/2/1 ساعت: 15:41 گروه: اجتماعی  
تابلوهای راهنمایی و رانندگی هوشمند می‌شوند
ارسال به دوستان رئیس پلیس ترافیک شهری خبر داد

تابلوهای راهنمایی و رانندگی هوشمند می‌شوند

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: پس از انجام اقدامات کارشناسی و تأیید سازمان استاندارد، کار هوشمندسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی آغاز می‌شود.

به گزارش ایران سپیدسرهنگ محسن مهرایی به طرح آمایش تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم شهری و راه اشاره داشت و گفت: این طرح در حال کارشناسی است و پس از انجام اقدامات کارشناسی و تأیید سازمان استاندارد کار هوشمند سازی تابلوها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در شورای عالی ترافیک تصویب شده است و پس از اقدامات کارشناسی و تعیین نوع تابلوهای دیجیتالی کار نصب آنها آغاز می‌شود.

به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری تابلوها مطابق با استانداردهای جهانی بوده، بومی سازی شده‌اند و با استفاده از این تجهیزات تابلوها یکسان سازی می‌شوند.

وی با اعلام اینکه اقدامات کارشناسی این طرح در حال تکمیل است افزود: کار هوشمند سازی تابلوهای جدید راهنمایی و رانندگی در سال جاری اجرایی می‌شود و طبق زمانبندی‌های انجام شده بر اساس اولویت کار پیش می‌رود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *