شناسه خبر: 3407 منتشر شده در مورخ: 1393/1/27 ساعت: 13:27 گروه: فرهنگی  
جشنواره فیلم مقاومت و پذیرش فیلم هایی با موضوع شهدای هسته ای

جشنواره فیلم مقاومت و پذیرش فیلم هایی با موضوع شهدای هسته ای

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در این دوره در بخش مسابقه سینمای ایران فیلم هایمرتبط با موضوع شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی را می پذیرد.

روابط عمومی سیزدهمینجشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر افزود: کلیه فیلمسازانی که در زمینه شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی فیلم دارند می توانند آثارشان را تا سوم خردادماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی:تهران- خیابان سمیه- خیابان خاقانی- کوچه طبرسی – پلاک 6 – طبقه دومارسال یا تحویل نمایند.

بر پایه این خبر علاوه بر موضوع شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی؛ آثاری که در رابطه با نقش مردم در مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی و منافقینباشند نیز  می توانند در بخش سینمای ایران شرکت کنند.

در این خبر آمده است: این جشنواره توسط انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می شود و مهمترین هدف آن"تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس"، " نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی" ،" تروریسم" و "صهیونیسم  بین­الملل"عنوان شده است.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش­های «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» و با حضور فیلمسازان داخلی و خارجی برگزار می­شود

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *