شناسه خبر: 3384 منتشر شده در مورخ: 1393/1/27 ساعت: 09:05 گروه: اجتماعی  
حلقه انسانی کودکان استثنایی دور برج میلاد

حلقه انسانی کودکان استثنایی دور برج میلاد

دبیر اجرایی جشنواره سلامت دانش آموزان استثنایی از حضور 5000 دانش آموز استثنایی در این جشنواره خبر داد و گفت: کودکان استثنایی دور برج میلاد حلقه انسانی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایران سپید دکتر امیرحسین معماری  در نشست خبری پیرامون تشریح برنامه‌های جشنواره سلامت کودکان استثنایی گفت: این جشنواره با هدف توجه به سلامت کودکان استثنایی در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از اول تا هفتم اردیبهشت کودکان استثنایی میهمان این جشنواره خواهند بود گفت: 5000 دانش آموز استثنایی به صورت تورهای دانش آموزی به همراه مربیان و خانواده خود در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

معماری با بیان اینکه توجه به بحث تغذیه کودکان استثنایی و توجه به ورزش، فرهنگ و توان بخشی این کودکان در این جشنواره مورد توجه قرار خواهد گرفت گفت: در این جشنواره 100 استاد برتر دانشگاهی مباحث عملی و علمی برخورد با کودکان استثنایی را به خانواده‌هایشان آموزش می‌دهند و سعی شده است تا پنل‌های تخصصی در حوزه سوالات مردمی ویژه کودکان استثنایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه طرح زنجیره سلامت برای حمایت از ارتقای سلامت و سبک زندگی کودکان استثنایی اجرا می‌شود، گفت: 2000 کودک استثنایی با شعار توجه به سبک زندگی دور برج میلاد زنجیره انسانی تشکیل خواهند داد.

وی در مورد عدم حضور سازمان بهزیستی در این جشنواره نیز گفت: در جشنواره همکاری خوبی با بهزیستی داریم و همراهی ذهنی مسئولان بهزیستی ما را در این جشنواره یاری می‌دهد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *