شناسه خبر: 3302 منتشر شده در مورخ: 1393/1/23 ساعت: 09:52 گروه: فرهنگی  
یک جانباز نابینا برای اولین بار مجری برنامه ورزشی شد

یک جانباز نابینا برای اولین بار مجری برنامه ورزشی شد

حمید بهمنی عکاس، فیلمساز و برنامه‌ساز تلویزیون که چند سال پیش در زمان حمله آمریکا به شهر بصره در عراق بینایی خود را بر اثر این بمباران از دست داد در برنامه‌ای ورزشی که از شبکه ورزش پخش می‌شود به عنوان مجری حضور پیدا می‌کند.

حمید بهمنی در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گفت:برنامه «راهیان ورزش» حدود شش ماه است که هر هفته روزهای پنج‌شنبه ساعت 7 بعدازظهر از شبکه ورزش پخش می‌شود و روزهای جمعه هم ساعت 8 صبح تکرار می‌شود.

وی افزود: این برنامه به ورزش جانبازان و معلولان در مسابقات مختلفی چون مسابقات جهانی، آسیایی، پاراالمپیک و مسابقات داخلی برای آقایان و خانم‌ها می‌پردازد.

بهمنی که به عنوان تهیه‌کننده در این برنامه فعالیت می‌کند، گفت: من در کنار آقای افشین شیروانی به عنوان تهیه‌کننده دوم در این برنامه حضور دارم و اتفاق خوب این است که برای اولین‌بار تهیه‌کننده یک برنامه که مربوط به جانبازان است خودش یک فرد جانباز است که در ورزش هم سابقه فعالیت دارد.

او درباره حضورش به عنوان مجری در این برنامه تصریح کرد: امشب 21 فروردین برای اولین بار است که یک فرد جانباز به عنوان مجری جلوی دوربین حاضر می‌شود. شعار ما این است که معلولیت یک بیماری نیست برای همین می‌خواهیم این پیام را بدهیم که جانبازانی که در خانه نشسته‌اید، بیایید و در جامعه حاضر شوید و فعالیت کنید. این اولین باری است که چنین اتفاقی در تلویزیون رخ داده است.

این برنامه‌ساز درباره حادثه‌ای که منجر به نابینایی‌اش است،گفت: در سال82 و زمان حمله آمریکا به عراق و بمبارانی که در شهر بصره اتفاق افتاد باعث نابینایی من شد اما خوشبختانه طی این سال‌ها همچنان فعالیت داشته‌ام و دوستان صدا سیما این لطف را داشتند و در این مدت هم زمینه را برای کار کردن و برنامه ساختن من ایجاد کردند.

بهمنی که در حوزه فیلمسازی هم فعالیت دارد،گفت: دو سال پیش در جشنواره مستند پروین اعتصامی جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم «رنگین کمان نیمه شب» بدست آوردم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *