شناسه خبر: 3300 منتشر شده در مورخ: 1393/1/23 ساعت: 09:38 گروه: فرهنگی  
ایجاد مسیر ویژه برای جانبازان و معلولان در نمایشگاه کتاب تهران

ایجاد مسیر ویژه برای جانبازان و معلولان در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته رفاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ارائه خدمات ویژه به معلولان و جانبازان در ایام نمایشگاه خبر داد

به گزارش ایران سپیدبه نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ارائه خدمات ویژه به معلولان و جانبازان در ایام نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: جلسه مشورتی کمیته رفاهی با حضور 5 تن از اعضا برگزار و تصمیم گرفته شد خدمات رفاهی ویژه‌ای به معلولان و جانبازان شرکت‌کننده در نمایشگاه ارائه شود.  

 
به گفته وی، مسیر ویژه‌ای با استفاده از کف‌پوش‌های خاص برای عبور جانبازان و معلولان در درون صحن مصلی طراحی می‌شود تا رفت‌وآمد در صحن مصلی با سهولت انجام شود.  
 
حسین‌پور از ارائه خدمات بیشتر به جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: هم‌چنین قرار است با سازمان بهزیستی و بنیاد شهیدوامور ایثارگران هماهنگی‌های بیشتری انجام شود تا امکانات بهتری به این عزیزان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه شود.  
 
بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *