شناسه خبر: 3277 منتشر شده در مورخ: 1393/1/20 ساعت: 11:48 گروه: سیاسی  
تاکید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس بر تجمیع بیمه ها

تاکید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس بر تجمیع بیمه ها

نایب رییس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دیدار نوروزی اعضای این کمیسیون با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: نمایندگان بر اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت بویژه تجمیع بیمه ها تاکید دارند.

به گزارش ایران سپید «عبدالرحمان رستمیان»  افزود: این دیدار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و معاونان وزیر گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه بیمه و سلامت ارایه کردند.


وی افزود: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی در این جلسه بر اجرای هر چه بهتر منویات رهبر معظم انقلاب در سیاست های ابلاغی حوزه سلامت تاکید داشت و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت ایرانیان و بیمه روستاییان و عشایر ارایه کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: با توجه به اهمیت مباحث مطرح شده در این جلسه قرار شد در هفته های آتی معاونان وزیر در جلسات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور یابند و موضوعات را پیگیری کنند.

رستمیان خواسته اصلی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر کار را تجمیع بیمه ها، تحت پوشش قرار گرفتن کارگران ساختمانی و تقویت نظارت ها بر مهدکودک ها عنوان کرد و گفت: نمایندگان آمادگی مجلس را برای پیشبرد برنامه های سلامت در کشور اعلام کردند.

وی همچنین گفت: به گفته مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از مطالبات حوزه سلامت و بهداشت کشور از بیمه ها در سال گذشته پرداخت شده است.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که این کمیسیون هفته آینده جلسه ای را با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با موضوع سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت دارد و سپس در جلسات تخصصی با معاونان وزرای کار و بهداشت، موضوع را پیگیری می کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *