شناسه خبر: 3178 منتشر شده در مورخ: 1393/1/17 ساعت: 13:32 گروه: ورزشی  
وزارت ورزش در امور جاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال دخالت نمی کند
خادم:

وزارت ورزش در امور جاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال دخالت نمی کند

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش جوانان و نماینده تام الاختیار وزیر در پیگیری فرآیند خصوصی سازی وواگذاری استقلال وپرسپولیس،تصریح کرد:وزارت ورزش وجوانان درامورجاری دوباشگاه استقلال وپرسپولیس به هیچ عنوان دخالت نمی کند.

به گزارش ایران سپید از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، امیر رضا خادم با بیان اینکه به لحاظ قانونی وزارت ورزش وجوانان نمی تواندپولی را به باشگاهی اختصاص دهد،اظهارداشت : طی توافقات صورت گرفته ،مقرر شد این مبلغ به عنوان کمک به فدراسیون فوتبال تخصیص داده شود و فدراسیون هم توسط سازمان لیگ این مبلغ را به باشگاه پرسپولیس بپردازد ، این کار روال معمول است.


وی در ادامه با تکذیب ادعای گذاشتن شرط و شروطی خاص برای پرداخت این کمک از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت : وزارتخانه به هیچ عنوان در امور جاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت نمی کند.

معاون حقوقی و امور مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باشگاه استقلال نیزبااین مشکلات مواجه است واگر قراراست ماشرطی بگذاریم قطعا مردم این انتظار را از ما دارند. 

وی تاکید کرد: این دو باشگاه متعلق به مردم هستند و هیچ فردی توقع ندارد پرداختها خارج از قاعده و چارچوب تعریف شده و ثبت شده در سازمان لیگ اتفاق دیگری بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز گذشته (شنبه)درنشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس تهران و راه آهن سورینت گفته بود: وزارت ورزش و جوانان 2میلیاردتومان برای اختصاص به باشگاه پرسپولیس به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده اما برای پرداخت آن سه شرط گذاشته است.

علی دایی اظهار داشته بود: پول از طرف وزارت ورزش به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است وسازمان لیگ باید آن را به پرسپولیس بدهد اما تاکنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده ایم. 

وی با بیان اینکه، قراربوداین مبلغ پیش از بازی با داماش به ما داده شود،گفته بود: قول هایی داده اندوشماره حساب گرفته اند.اما امروز متوجه شدیم وزارت ورزش در نامه ای محرمانه برای پرداخت پول سه شرط گذاشته است. 

وی ادامه داده بود:نخستین شرط این است که به بازیکنان فقط 50 درصد مبلغ قراردشان داده شود، دوم اینکه به کادر فنی و عوامل اجرایی پولی ندهند که این سووال پیش می آید که آیا کادر فنی از کره دیگری آمده است؟ و شرط آخر هم مبنی بر اینکه از بازیکنان تخفیف بگیرند. این خنده دار است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *