شناسه خبر: 3051 منتشر شده در مورخ: 1392/12/27 ساعت: 10:06 گروه: سیاسی  
مصاحبه اختصاصی ایران سپید با محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان به همراه دانلود فایل صوتی مصاحبه

مصاحبه اختصاصی ایران سپید با محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان به همراه دانلود فایل صوتی مصاحبه

در روز های پایانی سال، محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در گفت و گویی اختصاصی با ایران سپید، اتفاقات روز های گذشته ورزش نابینایان و برنامه های این فدراسیون در سال آینده را تشریح کرد.

ایشان  در خصوص مسابقات لیگ دسته یک و دو گلبال آقایان که 23 اسفند به پایان رسید گفت: خوشبختانه این مسابقات در فضایی صمیمانه برگزار شد. هدف از ورزش حفظ اخلاقیات است و این امر در رقابت ها رعایت شد. مظلومی ادامه داد: در روز های گذشته مسابقات قهرمان کشوری در رشته های فوتبال نابینایان و پاورلیفتینگ را برگزار کردیم. در رشته پاورلیفتینگ مسابقات با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد. تا به حال سابقه نداشته است که 22 استان در این رقابت ها شرکت کنند. متاسفانه امسال تیم پاورلیفتینگ را که 10 بار سابقه قهرمانی  جهان دارد، نتوانستیم به رقابت های جهانی اعزام کنیم. در سال جاری علی رغم تمامی مشکلات مالی، مسابقات لیگ های مختلف را برگزار کردیم اما هنوز از خودمان راضی نیستیم. رئیس فدراسیون نابینایان کشورمان افزود: امیدواریم اسپانسرها در سال آینده با قوانینی که وزارت ورزش مشخص میکند، در ورزش نابینایان هم سرمایه گذاری کنند. بودجه اداره هشت تیم ورزشی ما شاید به اندازه ی هزینه  یک بازیکن در رشته های دیگر هم نباشد. مظلومی در خصوص مسابقات ورزشی فدراسیون نابینایان در سال آینده گفت: در سال 93 تقویم بسیار فشرده ای داریم. باید تیم های گلبال، جودو، شنا، دو و میدانی و فوتبال نابینایان را به مسابقات پاراآسیایی اینچوان کره جنوبی اعزام کنیم. تیم های شنا و دو میدانی جهت کسب سهمیه این رقابت ها، در مسابقات برون مرزی شرکت خواهند کرد. در اردیبهشت تیم گلبال را به یک اردو تدارکاتی اعزام میکنیم تا در مسابقات جهانی فنلاند که 16 تیم قدرتمند در آن حضور دارند، خوش بدرخشد. شما میتوانید مصاحبه کامل ایران سپید با آقای مظلومی را از لینک زیر  دانلود کرده و گوش کنید.
مصاحبه مظلومی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
ناشناس 1394/6/3 - 16:54
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment با سلام ، این اقای محمد رضا مظلومی که میگه دولت محترم بودجه کافی در اختیارش قرار نمیده لطفا ازش بپرسید که با بودجه فدراسیون بساز بفروشی نکنه و بودجه فدراسیون رو لطفا به فدراسیون هزینه کنه و دوم از اینکه این اقای ممد رضا مظلومی از کجا ساحب ۴ خانه و تعدادی آپارتمان و مدرسه مهد کودکی در منطقه آمیر آباد شمالی تهران شده.باسپاس فراوان از مسیولین مهترمه،
ناشناس 1398/2/19 - 06:44
rateup1
ratedown0
comment اين اقاى مظلومى كه ميگيد درس خونده خواندن نوشتن رو ياد گرفته مثل شما بى سواد نيست كه هنوز ديكته اول دبستان رو مشكل دارى و نميتونى بنويسى صاحب و محترم هر موقعه سواد دار شدى تو هم ميتونى به چيزايى كه ميگى و ارزوش رو دارى برسى
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *