شناسه خبر: 2952 منتشر شده در مورخ: 1392/12/19 ساعت: 13:04 گروه: اقتصادی  
قیمت آب و برق سال ۹۳ افزایش نمی‌یابد

قیمت آب و برق سال ۹۳ افزایش نمی‌یابد

وزیر نیرو با بیان اینکه قیمت آب و برق در سال ۹۳ افزایش نمی‌یابد، گفت: قرار بر این شد که ۴۰۰ میلیارد تومانی که از درآمدهای آب به هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شد، پرداخت نشود.

به گزارش ایران سپیدحمید چیت‌چیات در مراسم امضاء قراردادهای سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در سال 93 بخش آب و برق به هدفمندی یارانه‌ها کمک خواهند کرد،گفت:قرار بر این شده که 400 میلیارد تومانی که از محل درامدهای آب به هدفمندی یارانه‌ها پرداخت و کمک می‌شد، پرداخت نشود.

وی ادامه داد: در مورد برق نیز 3500 میلیارد تومان به هدفمندی پرداخت می‌شد که از سال آینده مقرر شده است 2200 میلیارد تومان بابت سوخت به وزارت نفت پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قیمت آب و برق در سال 93 باز هم افزایش می‌یابد ، گفت: قیمت آب و برق در سال 93 افزایش ندارد.

چیت‌چیان درخصوص افزایش 24 درصدی برق و افزایش 20 درصدی آب در ماه اخیر گفت: این افزایش قیمت بسیار کم و ناچیز است و به مراتب کمتر از نرخ تورم است.

وزیر نیرو تاکید کرد: این افزایش قیمت کمک به صنعت آب و برق است تا بتواند خدمات خوبی به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه اگر قیمت آب و برق افزایش نیابد به مشکل می‌خوریم، گفت: صنعت برق از دولت کمک نمی‌گیرد اما از 43 تومان فروش برق به مردم 166 ریال صرف یارانه می‌شد پس با توجه به هزینه‌هایی که تولید برق دارد از مردم خواهش می‌کنیم که صرفه‌جویی در مصرف برق و در مصرف آب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *