شناسه خبر: 2913 منتشر شده در مورخ: 1392/12/14 ساعت: 13:59 گروه: سیاسی  
حقوق کارکنان دولت سال آینده 20 درصد افزایش می یابد/ یارانه این ماه 20 اسفند
نوبخت:

حقوق کارکنان دولت سال آینده 20 درصد افزایش می یابد/ یارانه این ماه 20 اسفند

سخنگوی دولت با اعلام این مطلب که حقوق و مزایای اسفندماه کارکنان زحمت کش دولت فردا پرداخت می شود، گفت: حقوق کارکنان دولت سال آینده 20 درصد افزایش می یابد.

به گزارش ایران سپید  «محمد باقر نوبخت»  پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نوبخت با بیان اینکه دولت به دنبال آن است تا هموطنان مان در روزهای پایانی اسفند از نظر وجوه نقد دچار مضیقه نشوند، گفت: یارانه نقدی خانوارها که معمولا در 22 هرماه پرداخت می شد، انشا الله تا بیستم به حساب ها واریز خواهد شد. 


**افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال 93 

سخنگوی دولت هم چنین به مصوبه امروز هیات دولت درباره افزایش حقوق کارکنان دولت اشاره کرد و افزود: حسب مصوبه ای امروز در هیات وزیران، حقوق و مزایای کارکنان اعم از شاغلین و بازنشستگان در سال آینده 20 درصد افزایش می یابد و به این ترتیب کارکنان دولت حقوق فرودین ماه را با 20 درصد افزایش دریافت خواهند کرد. 

نوبخت با بیان اینکه قرار بود قبلا 18 درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد با تمهیداتی که انجام شد این رقم به افزایش 20 درصدی انجامید. 

**یارانه های فروردین ماه بدون تغییر 

نوبخت هم چنین درباره نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها در سال آینده اظهار داشت: پرداخت یارانه ها در فروردین ماه، بدون تغییر انجام می شود و یارانه خانواده های محترم کما فی السابق پرداخت خواهد شد. 

وی اضافه کرد: مردم با عدم ثبت نام خود این فرصت را ایجاد می کنند تا ان شالله بتوانیم در سال آینده به صورت کاملا محسوس افزایش بهبود خدمات بهداشت و درمان داشته باشیم و همچنین بیمه کسانی که اکنون از دفترچه بیمه برخوردار هستند، ارزش دفترچه ها افزایش یابد.

** آرزوی آزادی مرزبانان قبل از اتمام سال

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره آزادی مرزبانان ربوده شده نیز گفت: من هم مثل شما و همه ایرانیان پر عاطفه لحظه شماری می کنم که خبر استخلاص مرزبانان غیور را داشته باشیم.

نوبخت با بیان اینکه امیدوارم خود من به عنوان سخنگوی دولت خبر تلاش و مساعی بی وقفه ای که در انجام است را اعلام کنم، افزود: آرزو می کنم قبل از اتمام ماه اسفند شاهد آزادی این عزیزان باشیم.



** جلسات مستمری با صاحب نظران اصولگرا و اصلاح طلب دارم

وی هم چنین به سوال خبرنگاری درباره گلایه های محمد رضا عارف پاسخ داد و گفت: بدون تردید دکتر عارف یکی از شخصیت های محترم و مجرب این نظام هستند و مورد احترام و اعتماد هستند، دولت هم خرسند می شود که از نظراتشان بهره مند شود.

سخنگوی دولت با یادآوری دوران انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، اضافه کرد: تردیدی ندارم که اظهار نظرات دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی نوعی نظرات دکتر عارف هم خواهد بود.

نوبخت ادامه داد: در مناظره ای که در زمان انتخابات برگزار شد، من از طرف دکتر روحانی و دکتر طیب نیا از طرف آقای دکتر عارف درباره مسایل و برنامه های اقتصادی مناظره داشتیم که مشخص شد نقطه نظراتمان خیلی مشترک است.

وی با بیان اینکه اقتصاددانان زیادی بودند که می شد از آنان در دولت استفاده کرد، افزود: به همین دلیل از دکتر علیرضا طیب نیا استفاده کردیم، فکر می کنم با حضور ایشان و دیگر دوستان دکتر عارف در دولت در واقع به نظرات دکتر عارف توجه شده است.

نوبخت خاطر نشان کرد: به نمایندگی از دولت به خدمت دکتر عارف خواهم رسید و نظراتشان را استماع خواهم کرد، همان گونه که جلسات مستمری با صاحب نظران اصولگرایان و اصلاح طلبان دارم.

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت تدبیر و امید از همه صاحبان نظر بدون جایگاه سیاسی آن ها استفاده می کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: ايرنا
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *