شناسه خبر: 2821 منتشر شده در مورخ: 1392/12/10 ساعت: 06:36 گروه: اجتماعی  
مستمری مددجویان بهزیستی از ابتدای فروردین 20 درصد افزایش می‌یابد

مستمری مددجویان بهزیستی از ابتدای فروردین 20 درصد افزایش می‌یابد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بودجه هزار و 370 میلیارد تومانی سازمان بهزیستی در سال 93 گفت: مستمری مددجویان از فروردین 20 درصد افزایش پیدا می‌کند.

همایون هاشمی با اشاره به اینکه عیدی مددجویان به حساب آنها واریز شده است اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است سال آینده نیز تسهیلاتی برای مددجویان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، شهریه دانشجویان، پرداخت وام بلاعوض و وام قرض‌الحسنه، توزیع بن‌های غیرنقدی و تأمین تجهیزات توانبخشی بخشی از اقدامات سازمان بهزیستی در سال 92 بوده است.

هاشمی با بیان اینکه در سال آینده اعتبارات سازمان بهزیستی حدود 37 درصد نسبت به سال 92 افزایش خواهد داشت گفت: تمهیداتی برای پرداخت افزایش 20 درصدی مددجویان در نظر گرفته شده است و این مصوبه از ابتدای فروردین 93 عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال باقیمانده واحدهای مسکونی در طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان به جامعه هدف بهزیستی واگذار می‌شود یا خیر؟ گفت: قطعاً تا پایان سال تعداد دیگری از واحدها در استان‌های باقیمانده و به ویژه محروم در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تسهیلات سازمان بهزیستی در خصوص پرداخت سهم آورده معلولان و مددجویان گفت: با توجه به افزایش به قیمت‌ها، سازمان تمهیداتی برای حمایت از مددجویان در نظر گرفته شده است

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *