شناسه خبر: 2705 منتشر شده در مورخ: 1392/12/1 ساعت: 22:33 گروه: اجتماعی  
معابر عمومی اردبیل برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود
فرماندار اردبیل:

معابر عمومی اردبیل برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: معابر شهری و فضاهای عمومی در شأن جانبازان و معلولان مناسب سازی و بهسازی می شود تا در رفت و آمد آنها اختلالی به وجود نیاید.

جواد زنجانی  در جلسه کمیته مناسب سازی محیط شهری در اردبیل اظهار کرد: در سال های اخیر شهرداری در این زمینه اقدام به پازل کاری و بهسازی برخی از مناطق کرده به طوری که با همکاری بانک های عامل، ادارات و مؤسسات دولتی و غیردولتی این حرکت در سال آینده با شتاب بیشتر و تأمین منابع اعتباری گسترده دنبال می شود.

وی گفت: باید براساس قانون و فضاهای عمومی شهری برای استفاده جانبازان و معلولان مناسب سازی و به شکل مطلوب زیباسازی شود تا این افراد بتوانند در تردد خود با آرامش و اطمینان خاطر عمل کنند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: بهتر است حق و حقوق قانونی آنها به شکل شایسته مورد توجه و مراعات قرار گیرد تا هیچ مشکلی در تردد و رفت و آمدهای عمومی آنها را شاهد نباشیم.

وی ضرورت توجه بیشتر به ساخت و سازها در اماکن عمومی را بیان کرد و گفت: باید با دقت نظر بیشتر در معماری و ساختمان سازی به ویژه در اماکن عمومی توجه جدی انجام شود تا حقوقی از جانبازان یا معلولان ضایع نشود.

زنجانی اظهار کرد: در این مورد خدمتگذاران برای پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید برای خدمات رسانی هر چه بیشتر به ایثار گران و معلولان باید زمینه ای لازم را به گونه ای فراهم کنند تا این افراد در زندگی روزمره خود دچار یأس و ناامیدی در بهره مندی از خدمات عمومی  نشوند.

فرماندار اردبیل افزود: سعی بر این است تا در سال آینده تمامی معابر و محیط های آموزشی پازل کاری شده و در کنار آن مکان های پرتردد معلولان و اماکنی همچون مصلاها، مساجد، فروشگاه های بزرگ و مجتمع های تجاری، خدماتی بهسازی شود چرا که خدمت به این اقشار می تواند به جلب رضای الهی و کسب خشنودی خود معلولان و جانبازان بیشتر کمک کند.

انتهای پیام

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *