شناسه خبر: 2522 منتشر شده در مورخ: 1392/11/23 ساعت: 09:21 گروه: اجتماعی  
حضور گسترده معلولان در راهپیمایی و بهره مندی از خدمات بهزیستی

حضور گسترده معلولان در راهپیمایی و بهره مندی از خدمات بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حضور گسترده معلولان در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بهزیستی با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی خدمات رایگان درمانی و مشاوره ای همچون بینایی و شنوایی سنجی برای کودکان ۱ تا ۶ سال ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، «همایون هاشمی» رئیس سازمان بهزیستی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیانگر آن است که مردم همچنان پشتیبان ولایت و نظام هستند، چراکه در شرایط فعلی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 92 تحت عنوان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی حضور پررنگی را بهم رساندند.

هاشمی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نمونه بارزی از حماسه سیاسی است، به حضور گسترده معلولان اشاره کرد و گفت: این گروه از جامعه نیز در کنار سایر هموطنان در استان‌های مختلف حضور گسترده‌ای را در راهپیمایی 22 بهمن داشتند. همچنین در برپایی غرفه سازمان بهزیستی در مسیر راهپیمایی تهران خدمات رایگان درمانی و مشاوره ای همچون بینایی و شنوایی سنجی کودکان ۱ تا ۶ سال ارایه شد،

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: اولویت‌های بهزیستی در سال آینده توسعه مفاهیم پیشگیری و آگاه‌سازی، افزایش کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی توانمندسازی جامعه تحت پوشش در حوزه‌هایی از جمله ایجاد شغل‌، تامین مسکن و بیمه‌های اجتماعی است که به زودی برنامه‌های نوینی در راستای حمایت بیشتر از معلولان آغاز خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *