شناسه خبر: 22787 منتشر شده در مورخ: 1399/11/1 ساعت: 14:06 گروه: اجتماعی  
تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی مجلس به بهزیستی با اولویت اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی:

تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی مجلس به بهزیستی با اولویت اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی به بهزیستی با اولویت اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم با بازپرداخت اقساط ۷ ساله خبر داد.

به گزارش ایران سپید  «رحیم زارع» سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اشاره به آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق، بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال تخصیص یافت که ۱۰ هزار میلیارد تومان آن در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۳۰۰۰ میلیارد تومان آن در اختیار بهزیستی با بازپرداخت اقساط ۷ ساله با اولویت اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم درنظر گرفته شد. همچنین مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در اختیار بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با بازپرداخت هفت ساله تخصیص داده شد. از سویی دیگر ۵۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار بسیج سازندگی و سپاه پاسداران به منظور ایجاد اشتغال با اولویت مناطق کم‌برخوردار تخصیص داده شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین از ۵ درصد افزایش جرائم رانندگی ۲۰۰ میلیارد تومان جهت هزینه‌های معلولین ضایعه‌های نخاعی ناشی از تصادفات رانندگی تخصیص یافت و از سویی دیگر ۲۰۰ میلیارد تومان جهت اصلاح راه‌ها و معابر در نقاط حادثه‌خیز شهرها و ۵۰ میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات درمانی در جاده‌ها تخصیص داده شد.  

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *