شناسه خبر: 22436 منتشر شده در مورخ: 1399/9/17 ساعت: 13:38 گروه: اجتماعی  
لایحه بودجه ۱۴۰۰ هم دردی از معلولان دوا نمی کند

لایحه بودجه ۱۴۰۰ هم دردی از معلولان دوا نمی کند

مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان نسبت به سهم تخصیص داده شده به قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ انتقاد کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا علی همت محمودنژاد با اشاره به سهم اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: افزایش ۳۰ درصدی بودجه حمایت از معلولان، نه تنها مشکلی از افراد دارای معلولیت در سال ۱۴۰۰ حل نمی‌کند، بلکه حتی با تورم واقعی و گرانی وسایل توانبخشی موردنیاز افراد دارای معلولیت نیز همخوانی ندارد. محمودنژاد اظهار کرد: مهم این نیست که ۱۷۰۰ میلیارد تومان برای بودجه حمایت از حقوق معلولان پیش‌بینی شده است، مهم این است که چه مقدار از این بودجه تخصیص می‌یابد و در زندگی معلولان نقش ایفا می‌کند.مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان این را هم گفت که متاسفانه در چند سال اخیر، هیچ‌گاه بودجه افراد دارای معلولیت صد درصد اختصاص نیافته است و در این خصوص تمام وعده‌های نوبخت-معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه عملی نشده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *