شناسه خبر: 22250 منتشر شده در مورخ: 1399/8/25 ساعت: 14:45 گروه: اجتماعی  
تشکیل گروه مشاورین، رصد و محیط شناسی آموزش و پرورش استثنایی
حسینی در نشست با مشاورین سازمان استثنایی خبر داد

تشکیل گروه مشاورین، رصد و محیط شناسی آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست با مشاورین سازمان از تشکیل گروه مشاورین، رصد و محیط شناسی اموزش و پرورش استثنایی خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه ارزیابی های محیط شناسانه شامل واکنش های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی در محیط های مختلف باید مورد شناسایی و رصد قرار گیرد اظهار کرد: با تشکیل کارگروه رصد و محیط شناسی آموزش و پرورش استثنایی و ارزیابی های این کارگروه از محیط پیرامون، می توان موضع گیری های مناسب در حوزه مهندسی اطلاع رسانی، اصلاح، تبدیل، تکمیل و تعدیل سیاست ها و اطلاع رسانی ها را سامان داد.

معاون وزیر یکی از خلأهای سازمانی را فاصله بین مجریان و محققین دانست و اظهار کرد: پر کردن این خلاء مستلزم ارتباط نظام مند با دانشگاه ها و مراکز علمی است.

وی افزود: استفاده تمامی کارگروه های سازمانی از تجربیات و نظرات دانشگاهیان و صاحبنظران، ارتباط نظام مند کارگروه ها با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، دعوت از صاحبنظران جهت حضور در کارگروه های سازمان و حضور کارشناسان سازمان در دانشگاه ها از جمله راه های ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی است.

حسینی خواستار برگزاری جلسات مستمر هفتگی مشاورین شد و افزود: برگزاری این جلسات و ارائه خروجی های آن می توان الگوی مناسبی از همگرایی، نواندیشی و وحدت سازمانی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: پیگیری طرح جام، نظام تصمیم گیری از مدرسه تا ستاد، تشکیل شورای کاربست مطالعات ملی و بین‌المللی، بررسی علمی برنامه سنجش، بررسی بسته تحولی مداخلات بهنگام طلایی، مطالعه در خصوص افزایش گروه های تحت پوشش آموزش و پرورش استثنایی و تهیه اطلاعات به روز و علمی برای جلسات و کارگروه های مختلف از جمله مواردی است که مشاورین سازمان می توانند بر روی آنها تمرکز داشته باشند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *