شناسه خبر: 2217 منتشر شده در مورخ: 1392/11/8 ساعت: 13:20 گروه: دانش و فن آوری  
قمقمه فوق هوشمند برای ورزشکاران

قمقمه فوق هوشمند برای ورزشکاران

"ون هوآ ژنگ" برای این مشکل زمانبندی آب یک راه حل ساده ولی کاربردی اندیشیده است. این طراح قمقمه ای ابداع کرد که می تواند تمام مشکلات بدن را از بی آبی به شما نشان دهد.

ورزشکاران همیشه میزان آب ورودی به بدنشان را کنترل می کنند تا مبادا دچار مشکلات کم آبی یا از کار افتادن عضله ای خاص شوند از این رو برنامه خاصی برای نوشیدن آب تهیه می کنند. این برنامه تنها برای ورزشکاران نیست بلکه همه باید از آن پیروی کنند. "ون هوآ ژنگ" برای این مشکل زمانبندی آب یک راه حل ساده ولی کاربردی اندیشیده است. این طراح قمقمه ای ابداع کرد که می تواند تمام مشکلات بدن را از بی آبی به شما نشان دهد همچنین میزان آب ورودی و زمانبندی آن را ذخیره کرده و شما را در مسیر سلامت راهنمایی می کند. 

"E-WAT" قمقمه ای است که بر روی آن یک پردازنده هوش مصنوعی قرار گرفته است همچنین این پردازنده به صفحه نمایش 4 اینچی و سنسورهایی روی قسمت نوشیدن آب متصل شده است تا هنگام نوشیدن آب نکات ریز را از دما و تجزیه بزاق گرفته و آنالیز کند.
پس از انجام آنالیز مشکلات در اثر کم آبی یا زیاده روی در نوشیدن آب، تایم نوشیدن بعدی، روند رشد سلامت بدن و اطلاعاتی مانند ضربان قلب را در اختیار فرد می گذارد. صفحه نمایش در نقطه ای قرار گرفته است که هنگام نوشیدن آب باید به آن توجه داشته باشید. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *