شناسه خبر: 22168 منتشر شده در مورخ: 1399/8/13 ساعت: 16:52 گروه: اجتماعی  
فراهم کردن زیر ساختهای لازم ویژه معلولان
تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

فراهم کردن زیر ساختهای لازم ویژه معلولان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دولت باید فضا‌ها و امکانات ویژه معلولان را فراهم کند.

به گزارش ایران سپید آیت الله سید یوسف طباطبایی در دیدار مدیرکل جدید بهزیستی استان اصفهان افزود: باید زمینه کار و درآمد را برای معلولان ایجاد شود تا آنان استقلال مالی داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: خداوند متعال برطرف کردن نیاز معلولان و افراد توان‌خواه را بر عهده ما گذاشته و لازم است تا افراد سالم به افراد توان‌خواه کمک کنند.
آیت الله طباطبایی خطاب به مدیر کل بهزیستی استان افزود: تلاش کنید طرحی مبنی بر تفکیک کار‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (رحمت‌الله علیه) به مسئولان بالادستی ارائه دهید تا افزون بر اینکه خانواده تحت پوشش بهزیستی کوچک‌تر شود، بتوانید خدمات بهتر، با کیفیت‌تر و وسیع‌تری به معلولان و جامعه تحت پوشش سازمان بهزیستی ارائه دهید.
امام جمعه اصفهان همچنین با انتقاد از انتصاب برخی مدیران گفت: متأسفانه برخی از مدیران فقط از نظر علمی قوی هستند، اما تجربه کاری ندارند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز با اشاره به سخت شدن شرایط معلولان در شرایط اقتصادی کشور گفت: با همکاری سایر دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا مشکلات افراد توان‌خواه برطرف شود و با برنامه‌ریزی دقیق و با توانی مضاعف به آنان خدمت‌رسانی کنیم.
ولی اله نصر اصفهانی با اشاره به طرح «پازل همدلی» افزود: در این طرح خیران می‌توانند به میزان دلخواه برای تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کنند و در تلاش هستیم تا طرحی برای اهداء تبلت‌های کم‌هزینه برای برطرف کردن نیاز تحصیلی دانش آموزان ارائه دهیم.
وی همچنین گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله) شیرخوارگاه آمنه در اصفهان با حضور مدیران کشوری افتتاح می‌شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *