شناسه خبر: 22128 منتشر شده در مورخ: 1399/8/7 ساعت: 13:19 گروه: اجتماعی  
۲۷۴۷ پرونده مددجویی در بهزیستی دامغان تشکیل شد

۲۷۴۷ پرونده مددجویی در بهزیستی دامغان تشکیل شد

رییس اداره بهزیستی دامغان گفت: ۲ هزار ۷۴۷ پرونده مددجویی در نیمه نخست امسال در حوزه‌های مختلف تشکیل شد و مددجویان متناسب با شرایط خود از حمایت بهزیستی بهره‌مند شدند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا محمود زحمتکش، افزود: بهزیستی شهرستان دامغان ۲ هزار و ۱۰۴ نفر در حوزه توانبخشی و ۶۴۳ نفر را در حوزه اجتماعی تحت حمایت دارد. وی ادامه داد: این اداره با تمام توان خود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله کرونا در زمینه سلامتی معلولان و افراد تحت پوشش خود در مراکز شبانه روزی تلاش می‌کند.زحمتکش اظهار داشت: در حوزه اجتماعی شهرستان دامغان ۲۱ مهد کودک و روستا مهد، پنج مرکز نگهداری فرزندان و سه گروه همیار تحت نظارت اداره بهزیستی قرار دارند. وی اضافه کرد: ۸۲ فرزند فاقد سرپرست موثر از خدمات نگهداری، حمایتی و آموزشی مراکز نگهداری تا سن ازدواج بهره‌مند هستند که ارائه خدمات به این افراد پس از ازدواج نیز ادامه دارد. زحمتکش اظهار داشت: امیدواریم با توجه به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی موجود در سایه همدلی، همراهی و توجه خاص به جامعه هدف، بتوانیم هر چه بهتر گام های موثری در زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی افراد تحت پوشش خود برداریم.رییس اداره بهزیستی دامغان گفت: حوزه مشارکتهای مردمی شهرستان تاکنون با تهیه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان، در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است. سه هزار و ۲۳۸ خانوار دامغانی از مددجویان بهزیستی این شهرستان هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *