شناسه خبر: 22071 منتشر شده در مورخ: 1399/7/29 ساعت: 14:08 گروه: اجتماعی  
صرفه جویی و احصاء راهکارهای افزایش درآمد از برنامه های حوزه مالی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

صرفه جویی و احصاء راهکارهای افزایش درآمد از برنامه های حوزه مالی سازمان آموزش و پرورش استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: صرفه جویی، افزایش بهره وری و احصاء راهکارهای افزایش درآمد از نکات قابل توجه در نظام بودجه ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

به گزارش ایران سپید وی افزود: مدیریت در سازمان ها بویژه سازمان های دولتی بهره ورانه نیست و  بار رویکرد مهندسی مجدد فرآیندها در بسیاری از بخش های سازمان قابلیت صرفه جویی وجود دارد.

حسینی  با اشاره به منابع مالی سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: منابع مالی سازمان آموزش و پرورش استثنایی بخشی دولتی است که باید تلاش شود افزایش پیدا کند، بخشی از  منابع اختصاصی است، بخشی دیگر حاصل مشارکت بین بخشی است و بخشی از منابع حاصل از  نگاه بهره ورانه در سازمان است.

 معاون وزیر در ادامه با بیان اینکه شفافیت  مسائل مالی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی ایجاد شده است اظهار داشت: تشکیل شورای مالی و تخصیص و توزیع منابع کار ارزشمندی است که منجر به شفافیت و توزیع عادلانه منابع می شود.

 ‏وی افزود: احصاء راهکارهای افزایش درآمدهای اختصاصی،  آزاد سازی ظرفیت ها و افزایش مشارکت از جمله دیگر مواردی است که در آموزش و پرورش استثنایی به آن توجه ویژه ای شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود ردیف های پادار در بودجه سازمان ایجاد شود گفت: تخصیص اعتبار جهت نهضت توان افزایی، مداخلات بهنگام طلایی و مدرسه انطباقی نیاز به پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دارد.

معاون وزیر با تاکید بر اینکه در سازمان نباید تعهدات غیر واقعی ایجاد شود اظهار کرد:  مولد سازی، بهینه سازی و بهره وری از نکات مهم دیگری است که در نظام بودجه ریزی باید لحاظ شود.

وی افزود: توجه به ‌بازنشستگان، جذب خیرین، جذب اعتبار در خصوص نهضت توان افزایی و مدرسه سازی از طریق ردیف مسئولیت های اجتماعی دستگاه ها و ارتباط با مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش در جهت تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان از جمله مواردی است که نیازمند پیگیری است.

 

 

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *