شناسه خبر: 21976 منتشر شده در مورخ: 1399/7/19 ساعت: 13:21 گروه: ورزشی  
مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

کسب ۲ مقام کشوری دوچرخه سواری، پیوستن یک بازیکن جدید به تیم فوتسال فرش آرا، برکناری رییس هیات ورزشی جانبازان و پیوستن کشتی‌گیر خراسانی به تیم چسب رازی از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا کسب ۲ مقام کشوری دوچرخه سواری
رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: تیم پسران جوان مقام نخست و تیم بانوان بزرگسال استان مقام سوم مرحله نخست مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری کشور را به دست آوردند.مهدی روزبهانه افزود: تیم دوچرخه سواری جوانان استان با نام "خط پایان" و با حضور سروش نادمی، امیر حسن ابراهیم پور، حسن دهقان، سینا نادمی و محمد فخاریان و سرمربیگری هادی طیهوری در این مسابقات شرکت کرد.وی ادامه داد:تیم کراس کانتری بانوان هم  در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کرد. انوشه ذوالفقاری و سهیلا فیاض بخش با سرمربیگری ندا رازنهان برای تیم "نیک بایک مشهد" رکاب زدند.

پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان خراسان رضوی 
نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان خراسان ‌رضوی ۱۵ مهر ماه با قهرمانی تیم نیشابور به پایان رسید.
فاطمه شریف افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم از شهرهای مشهد، سبزوار، نیشابور، چناران، قوچان و تربت جام در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم قوچان نیز بر سکوی دوم این رقابتها ایستاد و تیم‌های معراج و پرسپولیس مشهد نیز به صورت مشترک به مقام سومی این رقابتها رسیدند.
پیوستن یک بازیکن جدید به تیم فوتسال فرش آرا
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: هاشم فرج زاده بازیکن سابق تیم سوهان محمد سیمای قم به تیم فوتسال فرش آرای مشهد پیوست.رضا سالار با بیان این که فرج زاده بیش از ۱۰ سال سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال را در کارنامه خود دارد افزود: این بازیکن پیش از این در تیم‌های قمی، صبا، فراز، ماهان تندیس، آتلیه طهران، یاسین پیشرو و سوهان محمد سیما بازی کرده است.

برکناری رییس هیات ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گزارش داد: با برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات ورزشی جانبازان و معلولان خراسان رضوی، مجید محمدی‌فر از سمت ریاست این هیات ورزشی برکنار شد.
بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی، ۱۴ عضو مجمع این هیأت ورزشی در انتقاد به عملکرد رییس هیأت نامه مکتوبی را به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کردند و خواستار ابطال مجمع انتخاباتی رییس هیأت جانبازان و معلولان خراسان رضوی شدند.اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون جانبازان و معلولان خواستار تعیین تکلیف وضعیت هیأت جانبازان و معلولان استان شد.با اعلام فدراسیون، تصمیم به برگزاری مجمع فوق العاده شد و با توجه به شیوع کرونا رییس فدراسیون اختیارت خود را به مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تفویض کرد که با برگزاری مجمع فوق العاده و انجام رأی‌گیری از اعضای مجمع، مجید محمدی‌فر با کسب ۱۴ رای مخالف از ریاست این هیات برکنار شد.
پیوستن کشتی گیر خراسان رضوی به تیم لیگ برتری
رییس هیات کشتی آزاد تایباد گفت: سهیل یوسفی سنگانی، کشتی‌گیر آزادکار و ملی‌پوش این شهرستان، با عقد قراردادی به مدت یک فصل به تیم کشتی لیگ برتری چسب رازی تهران پیوست.رجب سالاری افزود: این کشتی‌گیر تایبادی در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد امسال در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و در رده بزرگسالان بر روی تشک خواهد رفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *