شناسه خبر: 21903 منتشر شده در مورخ: 1399/7/9 ساعت: 12:01 گروه: اجتماعی  
امضای تفاهم نامه مشترک میان فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران

امضای تفاهم نامه مشترک میان فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران

روسای فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران با حضور در نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تفاهم نامه مشترکی را به امضا رساندند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاریست که وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران غرفه مشترکی در این نمایشگاه دارند.علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران با حضور در این غرفه تفاهم نامه مشترکی را به امضا رساندند.این تفاهم نامه در زمینه همکاری مشترک فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران برای ترویج فرهنگ ایثار و پهلوانی در ورزش به مدت دو سال منعقد شده است.علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از امضای این تفاهم نامه گفت: «من اعتقاد دارم بسیج خالص است و در هرکاری خلوص وارد شود، آن کار برکت پیدا می کند. در رزمایش کمک مومنانه که ما با بسیج ورزشکاران برگزار کردیم، این برکت را دیدم. امروز نیز به لطف خدا به عنوان اولین فدراسیون ورزشی، تفاهم نامه مشترکی را با بسیج ورزشکاران امضا کردیم که امیدواریم بتوانیم تمام بندهای آن را اجرایی کنیم. امیدوارم بقیه فدراسیون ها نیز به این تفاهم نامه برسند تا بتوانند کارهای بزرگی در ترویج فرهنگ در ورزش انجام دهند.»گفتنی است در مراسم امضای این تفاهم نامه سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان و سردار داود آذرنوش رییس سابق بسیج ورزشکاران نیز حضور داشتند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *