شناسه خبر: 21856 منتشر شده در مورخ: 1399/7/6 ساعت: 13:52 گروه: اجتماعی  
تزریق واکسن آنفولانزا به معلولان مستقر در مراکز نگهداری

تزریق واکسن آنفولانزا به معلولان مستقر در مراکز نگهداری

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور از تامین واکسن آنفولانزا برای جامعه هدف بهزیستی خبرداد و گفت: مقرر شده است طی روزهای آتی افرادتحت پوشش بهزیستی که در مراکز نگهداری شبانه روزی مستقر هستند واکسن آنفولانزا را به صورت رایگان دریافت کنند.

به گزارش ایران سپید  قبادی دانا در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین و توزیع واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: «باتوجه به تصمیمات کمیته کشوری آنفولانزا و محدودیت هایی که در زمینه تامین این واکسن در فصل پاییز در کشور وجود دارد مقررشده است توزیع برعهده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در استان های مختلف قرار گیرد. بر همین اساس اولویت های برای افرادی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به  آنفولانزا هستند در نظر گرفتند شده است.»

وی ادامه داد:«افرادی که در اولویت اول قرار دارند میتوانند واکسن را به صورت رایگان دریافت کنند. این افراد شامل پرسنل و سالمندان ساکن در مراکز نگهداری شبانه روزی سالمندان، معلولان جسمی _ حرکتی که در مراکز شبانه معلولان در سازمان بهزیستی هستند، معلولان ذهنی و بیماران روانی مزمن ساکن در مراکز نگهداری و همچنین کودکان دارای سرپرستان غیر موثر که در مراکز شبانه روزی و مراکز شبه خانواده حضور دارند و آسیب دیدگان اجتماعی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند. »

قبادی افزود: « با این حساب حدود 80 هزار نفراز افرادی که در مراکز نگهداری شبانه روزی تحت مراقبت هستند واکسن رایگان آنفولانزا را در روز های آینده دریافت می کنند. »

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *