شناسه خبر: 21756 منتشر شده در مورخ: 1399/6/26 ساعت: 20:59 گروه: اجتماعی  
عملکرد بهزیستی در ارتباط با معلولان قابل نقد است
نماینده مردم بروجرد در مجلس:

عملکرد بهزیستی در ارتباط با معلولان قابل نقد است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد بهزیستی در ارتباط با معلولان قابل نقد است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا، فاطمه مقصودی در دیدار با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی‌ که ۲۵ شهریورماه صورت گرفت، با اشاره به لزوم اندیشیدن تدبیر برای مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های تخصصی و سنجیده برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده باید مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر پیامدهایی که کرونا بر وضعیت بنگاه‌های اقتصادی و نیز اقتصاد کشور داشته است، تصریح کرد: باید برنامه‌ها متناسب با کسب‌وکارها تدوین شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تقویت و حمایت تعاونی‌ها در استان و شهرستان‌ها را مورد تأکید قرارداد و خاطرنشان کرد: توجه به زنان بی‌سرپرست در وزارت کار باید بیش از دیگر نهادهای حمایتی باشد چراکه چتر حمایتی وزارت کار می‌تواند آن‌ها را از نیاز به حمایت و تحت پوشش بودن سایر نهادها و سازمان‌های مربوطه خارج سازد.

مقصودی خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران شسته شد و اضافه کرد: باید از سیاسی کاری این افراد جلوگیری شود و وزارت کار به‌عنوان حامی کارگران باید رسیدگی بیشتری از حقوق کارگران داشته باشد.

وی ساماندهی بیمه‌ها را لازم و ضروری برشمرد و افزود: تأمین اجتماعی و مدیریت‌ها باید بازنگری شود و نگاه بهتری به بیمه‌شدگان شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عملکرد سازمان بهزیستی از معلولان را مورد انتقاد قرارداد و در همین رابطه بیان کرد: بهزیستی حمایت جدی از معلولین ندارد و اشتغال معلولین و رفاه آن‌ها نیاز به توجه و همکاری همه نهادها و سازمان‌های مسئول دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *