شناسه خبر: 21689 منتشر شده در مورخ: 1399/6/19 ساعت: 20:17 گروه: اجتماعی  
مشارکت بانک ملی ایران در نهضت توان افزایی از طریق ردیف مسئولیت های اجتماعی

مشارکت بانک ملی ایران در نهضت توان افزایی از طریق ردیف مسئولیت های اجتماعی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی ضمن تقدیر از فعالیت های بانک ملی ایران در زمینه مدرسه سازی اظهار داشت: بانک ملی یکی از بانک های بزرگ کشور است که در عرصه های مختلف خدمات شایسته ای را به مردم ارائه داده است که یکی از این عرصه ها مدرسه سازی است و باید از تمامی دست اندرکاران این بانک تقدیر نمود.

به گزارش ایران سپید معاون وزیر با اشاره به نیاز آموزش و پرورش استثنایی به ساخت ۲۱۰ مدرسه جدید برای رسیدن به استاندارد مطلوب اظهار داشت: 84 مدرسه از این تعداد تاکنون کلنگ زنی شده است  و در حال ساخت است و ۱۳۸ مدرسه دیگر نیازمند مشارکت خیرین ، دستگاه های اجرایی و بویژه بانک ها از ردیف مسئولیت های اجتماعی است.

معاون وزیر با بیان اینکه ‏نهضت توان افزایی در آموزش و پرورش استثنایی کلید خورده است افزود: شناسایی حس کم داشته و نداشته دانش آموزان و جایگزینی تکنولوژی به جای این حس از اهداف نهضت توان افزایی است

وی اظهار داشت: 105 نوع وسیله توانبخشی، ورزشی، پرورشی و کمک آموزشی برای  80 هزار نفر از دانش آموزان با نیاز های ویژه در قالب نهضت توان افزایی باید تامین شود.

وی تصریح کرد:  خیرین مدرسه یار، ردیف مسئولیت های اجتماعی  بانک ها، شرکت های دولتی و خصوصی و مشارکت اصناف، اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه میتوانند به کمک  آموزش و پرورش استثنایی بیایند.

شایان ذکر است در  نشست مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره مشارکت بانک ملی ایران در امور عام المنفعه و فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: بانک ملی ایران از ردیف مسئولیت های اجتماعی قدم های بزرگی در خصوص مدرسه سازی برداشته است و این بانک از  طریق ردیف مسئولیت های اجتماعی در خصوص تهیه وسایل آموزشی و توانبخشی کودکان استثنایی نیز  میتواند ورود پیدا کند.

وی افزود: با  استفاده از ظرفیت اپلیکیشن بله و بقیه ظرفیت های فضای مجازی بانک ملی، می توان مشارکت خیرین و مشتریان بانک ملی را جهت تامین بخشی از تجهیزات نهضت توان افزایی جلب نمود.

وی تصریح کرد:  استفاده از ظرفیت صندوق نیکوکاری بانک ملی و پرداخت وام های قرض الحسنه به دانش آموزان استثنایی  و باز پرداخت اقساط آتنو توسط خیرین از دیگر راه های مشارکت در نهضت توان افزایی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *