شناسه خبر: 21679 منتشر شده در مورخ: 1399/6/18 ساعت: 22:09 گروه: اجتماعی  
مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان با نیاز های ویژه به صورت مجازی آغاز شد

مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان با نیاز های ویژه به صورت مجازی آغاز شد

مرحله پایانی پانزدهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی دانش آموزان با نیاز های ویژه سراسر کشور در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقات و تبریک به راهیافتگان مرحله کشوری اظهار داشت: مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی  دانش آموزان با نیاز های ویژه از سطح مدرسه به عنوان جایگاه اصلی تعلیم و تربیت آغاز می شود و پس از مرحله استانی در سطح کشوری به کار خود پایان می دهد.

وی گفت: این مسابقات در 22 رشته و در قالب  هنرهای آوایی، نمایشی، دستی، تجسمی و ادبی و با حضور دانش آموزان مقطع اول و دوم متوسطه و دانش آموزان متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه  با جریان سازی کمی و کیفی بیشتر این مسابقات در پی آن هستیم که دانش آموزان را به سمت ساحت های مختلف تعلیم و تربیت بیش از گذشته نزدیک کنیم  اظهار داشت: این مسابقات با دو ساحت  تربیت اجتماعی  و هنری و زیباشناسی به صورت مستقیم در ارتباط است و با دیگر ساحت های تعلیم و تربیت نیز به صورت غیر مستقیم ارتباط دارد و موجب رشد ساحت های تعلیم و تربیت در دانش آموزان می شود.

وی افزود: ایجاد نشاط و شادابی، مهارت آموزی و مهارت ورزی، پرورش روحیه تربیت اجتماعی و همگرایی دانش آموزان در عرصه های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *