شناسه خبر: 21638 منتشر شده در مورخ: 1399/6/10 ساعت: 12:38 گروه: ورزشی  
احتمال اعزام ۲ شناگر معلول به پارالمپیک توکیو
رییس انجمن شنای معلولان خبر داد:

احتمال اعزام ۲ شناگر معلول به پارالمپیک توکیو

رییس انجمن شنای معلولان از احتمال اعزام " دو شناگر معلول" به بازی های پارالمپیک توکیو خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا محمد حسین اقبالی درباره وضعیت شناگران معلول کشورمان اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، شناگران معلول تمرینات بدنسازی خود را متوقف نکرده و ما نیز از طریق فضای مجازی با آنها در ارتباط هستیم،  با این حال به دلیل تعطیلی استخرهای سرپوشیده، ورزشکاران از تمرینات منظم شنا برخوردار نبوده و بعضی از شناگران، تمرینات خود را  در  استخرهای سرباز که از لحاظ تمرینی استاندارد نیستند، پیگیری می کنند.
 وی در پاسخ به این پرسش که تعطیلی استخرها ها چه مقدار باعث افت رکورد شناگران شده است؟ گفت: با توجه به اینکه این مسئله شامل حال تمام ورزشکاران می شود، سعی کردیم از طریق فضای مجازی، برنامه  تمرینات بدنسازی را به ورزشکاران ارائه بدهیم تا آمادگی بدنی خود را حفظ کرده و کمتر با افت رکود مواجه شوند، اما با توجه به تعطیلی استخرهای سرپوشیده،  تنها می‌توانیم قدرت بدنی شناگران را حفظ کنیم. اقبالی در ادامه یکی از اهداف خود را شرکت در بازی پاراآسیایی در کشور بحرین عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما در سال آینده شرکت در بازی پاراآسیایی جوانان بحرین است. با بررسی های انجام شده، شنای معلولان ایران برخوردار از جوانان  مستعدی است که می توانند نتایج خوبی را در آسیا رقم بزنند.اقبالی با اعلام این خبر که طبق شنیده ها،  وزارت ورزش و جوانان مجوز برگزاری اردوها را برای برخی از تیم‌ها صادر کرده است، گفت: اگر شرایط برگزاری اردوها در فدراسیون جانبازان و معلولان فراهم شود، این امیدواری وجود دارد که بتوانیم اردوی شناگران معلول را با رعایت پروتکل های بهداشتی در استخر اختصاصی فدراسیون برگزار کنیم.اقبالی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اعزام شناگران معلول به بازی پارالمپیک وجود دارد یا خیر؟ گفت: کمیته ملی پارالمپیک به منظور افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه شناگران جهت شرکت در مسابقات پاراآسیایی چین، به احتمال زیاد ۲ شناگر را به توکیو اعزام خواهد کرد هرچند که تاکنون نفرات اعزامی تعیین نشده اند. رئیس انجمن شنای معلولان با تاکید بر روحیه بالای ورزشکاران ایرانی در سایه تمرینات مداوم و هدفمند، درباره وضعیت شاهین ایزدیار گفت: شاهین ایزدیار در دو پارالمپیک لندن و ریو موفق شد با راهیابی به فینال در جایگاه هشتم پارالمپیک قرار بگیرد. من یقین دارم که ایزدیار با توجه به تمرینات مداوم، می تواند  در رقابت های آینده، نتایج خوبی را  برای کشورمان کسب کرده و افتخار آفرینی نماید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *