شناسه خبر: 21595 منتشر شده در مورخ: 1399/6/1 ساعت: 15:39 گروه: اجتماعی  
اجرای نظام ارتباطی با مدیران ادارات استثنایی استان ها در قالب طرح "سبات"

اجرای نظام ارتباطی با مدیران ادارات استثنایی استان ها در قالب طرح "سبات"

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در راستای سیاست گذاری، برنامه ریزی، اهداف و تجربه گردانی، نشست مشترک با روسای ادارت آموزش و پرورش استثنایی استان ها در قالب طرح سبات و در گروه های 8 نفره برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه  فاصله بین ستاد تا ادارات استان ها و ادارات استان ها تا مدارس بسیار زیاد است اظهار داشت: در راستای رسیدن  به ادارک مشترک، تسهیم  و تبیین سیاست ها، برنامه ها، اهداف و تجربیات، نشست با روسای ادارات استثنایی استان ها برگزار  خواهد شد.

وی افزود: در قالب طرح سبات روسای ادارات در قالب گروه های 8 نفره با معاونت ها و روسای ادرات و گروه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی جلسات رو در رو برگزار و به تبادل تجربیات خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها آشنایی با تجربیات و دستاوردهای استان ها، تمرکز محوری و ارتقای مدیریت آموزشگاهی است.

 معاون وزیر در ادامه با بیان اینکه در شرایط عادی و پایدار پروژه مهر اصلی ترین کار آموزش و پرورش است اظهار داشت: با وجود کرونا و قرار گیری در شرایط ناپایدار آغاز به کار مدارس و پروژه مهر در سال جاری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان ویژگی های پروژه مهر اظهار داشت: پروژه مهر پر حجم ترین پروژه آموزش و پرورش  است که  تمام دستاوردها در این پروژه نمایان است و یکی از اصلی ترین سنجه های موفقیت مدیریتی،  پروژه مهر است.

وی افزود:  پروژه مهر پروسه ای است از مهر تا مهر و بهترین مظهر اجتماعی شدن و جامعه پذیری آموزش و پرورش در پروژه مهر نهفته است

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *