شناسه خبر: 21536 منتشر شده در مورخ: 1399/5/22 ساعت: 12:44 گروه: اجتماعی  
کانال محتوای آموزشی استثنایی در شاد ایجاد شد

کانال محتوای آموزشی استثنایی در شاد ایجاد شد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از راه اندازی کانال محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی با 824 زیر کانال درسی در شبکه شاد خبر داد

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی با اعلام این خبر افزود: از ویژگی های این کانال و زیر مجموعه های آن پوشش کامل دروس 5 دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه اول پیش حرفه ای و متوسطه دوم حرفه ای است.

وی افزود: به زودی محتواهای آموزشی  استاندارد  که با مشارکت استان ها تهیه شده است ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی، آسیب شنوایی، آسیب بینایی، مشکلات جسمی حرکتی و طیف اتیسم و محتواهای ویژه مراکز مشکلات یادگیری، محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت  در این کانال ها جهت استفاده قرار داده خواهد شد.

حسینی تعداد زیر کانال های کانال محتوای آموزشی ویزه دانش آموزان استثنایی را 824 کانال ذکر کرد و افزود: 116 کانال درسی برای پیش دبستانی، 276 کانال برای دانش آموزان ابتدایی، 127 کانال برای اول متوسطه، 99 کانل برای متوسطه اول پیش حرفه ای ، 180 کانال برای متوسطه دوم حرفه ای  و 26  کانال برای مشکلات ویژه یادگیری و محتواهای پرورشی، توان بخشی، مشاوره و بهداشت  ایجاد شده است.

 شایان ذکر است برای استفاده از این کانال ها در صفحه اصلی شاد  باید به  بخش "محتوا و مواد آموزشی"  و سپس بخش "مدارس استثنایی" مراجعه کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *