شناسه خبر: 21474 منتشر شده در مورخ: 1399/5/13 ساعت: 16:38 گروه: ورزشی  
جوابیه سرپرست هیأت ورزش نابینایان استان البرز

جوابیه سرپرست هیأت ورزش نابینایان استان البرز

سرپرست هیأت ورزش نابینایان استان البرز خواهان درج جوابیه در ارتباط با یکی از گزارش های ایران سپید در این روزنامه شد.

به گزارش ایران سپید پیرو پیگیری مسائل و مشکلات ورزش نابینایان در استان های مختلف، حدود دو هفته پیش با آقای علی خدایاری یکی از ورزشکاران نابینای البرز و کاندیدای مجمع انتخاباتی این استان به گفتگو پرداختیم که ایشان در این مصاحبه، یکی از عوامل عدم برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت نابینایان البرز را عدم تأییدیه حراست آقای روزبه زورقی سرپرست فعلی هیأت اعلام کردند.

به دنبال انتشار این مصاحبه، آقای روزبه زورقی خواهان انتشار تکذیبیه در این روزنامه شدند. البته به جهت رسالت رسانه ای و بیان دیدگاه های هر دو طرف، روز یکشنبه 12 مرداد با ایشان تماس گرفتیم تا ایشان نیز در خصوص مصاحبه جناب خدایاری نظرات خود را مطرح کنند که به هر دلیلی ایشان صلاح ندیدند در مقطع فعلی در این ارتباط صحبت کنند و صرفاً خواهان انتشار تکذیبیه شدند.

حال ما نیز تکذیبیه ایشان را منتشر می کنیم و چرایی عدم برگزاری مجمع انتخاباتی این استان را در شمارگان آتی ایران سپید، از طریق آقای غفرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز پیگیری خواهیم کرد.

مدیر مسئول محترم روزنامه ایران سپید

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند آقای علی خدایاری طی مصاحبه مورخ 29/4/99 با روزنامه ایران سپید با شناسه خبر: 21350 (پیوست خبر 1 و 2) اتهاماتی به اینجانب، هیأت و فدراسیون متبوع وارد آورده، لذا بدینوسیله بدلیل نشر اکاذیب با هدف تشویش اذهان عموم ورزشکاران و جامعه نابینایان، بدینوسیله درخواست پیگیری موارد مشروح ذیل منتج به ادای توضیحات نامبرده،مصاحبه تکذیبیه روزنامه مذکور و عذرخواهی رسمی را خواهانم.

1. هنوز تأییدیه حراست روزبه زورقی رئیس پیشین و سرپرست فعلی هیأت از طرف اداره ورزش و جوانان نیامده و مسئولان اداره ورزش همین موضوع را بهانه قرار داده اند(نشر کذب)

2. آقای زورقی ارتباط خوبی با رئیس فعلی فدراسیون نابینایان دارد و به همین خاطر حدود  هفت ماه است هیأت با سرپرست اداره می شود.(نشر کذب- حال اینکه کلیه مجامع انتخابات فدراسیون ها و هیأت ها بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و مدت سرپرستی اینجانب 5 ماه می باشد.

3. ما ( آقای علی خدایاری)اعتقاد داریم عدم تأیید یک نفر (نشر کذب) نباید باعث توقف برگزاری مجمع شود و امیدواریم هر چه سریعتر با برگزاری یک انتخابات آزاد (روند برگزاری انتخابات قانونی بوده است.)

روزبه زورقی         

رئیس هیأت نابینایان استان البرز

امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *