شناسه خبر: 21410 منتشر شده در مورخ: 1399/5/5 ساعت: 15:41 گروه: اجتماعی  
تعهد ساخت ۵ مدرسه استثنایی توسط یک خیر مدرسه ساز

تعهد ساخت ۵ مدرسه استثنایی توسط یک خیر مدرسه ساز

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تعهد ساخت ۵ مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی توسط یک خیر مدرسه ساز خبر داد.

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی در حاشیه افتتاح اتاق چند حسی و تاریک روناک و کلنگ زنی اولین مرکز پیش دبستانی مستقل ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه  اظهار داشت: دکتر خجسته یکی از خیرین مدرسه ساز ساخت ۵ مدرسه استثنایی را برعهده گرفتند و با تعهد این خیر ساخت 72 مدرسه از 210 مدرسه مورد نیاز استثنایی عبور کرد.

وی افزود: با همت خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس روز به روز به سمت اتمام ساخت ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی پیش می رویم.

حسینی با بیان اینکه خیرین تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی در حوزه استثنایی کمک کرده اند اظهار داشت: مدرسه سازی خیرین  در حوزه آموزش و پرورش استثنایی از حوزه آموزش و پرورش عادی جلوتر است بگونه ای که در برخی استان ها ۸۰ درصد مدارس استثنایی توسط خیرین ساخته شده است و تاکنون ۳۲۰ مدرسه استثنایی توسط خیرین ساخته شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر خیرین باید به شکل ویژه از سازمان نوسازی و تجهیز مدارس تقدیر نمود اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس ساخت ۱۱ سالن ورزشی و ۳۲۰ سالن ورزشی درون مدرسه برای دانش آموزان استثنایی را تقبل کرده است.

وی افزود: راه اندازی ۳۲ اتاق آکوستیک برای سنجش هوش و شنوایی در ۳۲ استان، مناسب سازی ۶۴ مدرسه عادی و اتیسم در تمامی استان ها و ساخت ۱۴ مدرسه اتیسم در کنار حرکت پرشتاب ساخت ۲۱۰ مدرسه استثنایی از دیگر برنامه های سازمان نوسازی مدارس در حوزه آموزش و پرورش استثنایی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *