شناسه خبر: 21311 منتشر شده در مورخ: 1399/4/24 ساعت: 11:31 گروه: اجتماعی  
تأمین مسکن و جهیزیه زوجین معلول توسط جامعه خیرین حامی معلولان کشور

تأمین مسکن و جهیزیه زوجین معلول توسط جامعه خیرین حامی معلولان کشور

نایب رئیس جامعه خیرین حامی معلولان کشور با اشاره به هدفگذاری این مجموعه برای ارائه خدمات به معلولان گفت: تامین مسکن و جهیزیه زوجین معلول، اشتغال، آموزش و همچنین تجهیز و توسعه شیرخوارگاه‌‌‌ها ۵ هدف در نظر گرفته شده محسوب می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم محمدرضا کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به  شکل‌گیری جامعه خیرین حامی معلولان اظهار کرد: حدود 10 سال پیش، این مجموعه با هدف ارائه خدمات به معلولان و مددجویان بهزیستی شکل گرفت و در این مدت خدمات ارزشمندی به این افراد ارائه شده است.

وی با اشاره به هدفگذاری جامعه خیرین حامی معلولان کشور خاطرنشان کرد: تأمین مسکن، تأمین جهیزیه معلولان، اشتغال، آموزش و همچنین تجهیز و توسعه شیرخوارگاه‌‌ها 5 هدفی است که از سوی جامعه خیرین حامی معلولان پیگیری می‌‌شود.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور خاطرنشان کرد: احداث مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و دو معلول به بالا از اقداماتی است که از سال 94 در دستور کار جامعه خیرین حامی معلولان قرار گرفت و این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان و کمکهای قابل توجه خیرین اجرا شده و هم اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی برای این افراد ساخته و واگذار شده است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: با وجود تمام شرایط، خیران کمکهای خوبی را به جامعه هدف سازمان بهزیستی داشته‌اند و امیدواریم این شرایط بهبود یابد تا میزان کمک خیرین نیز افزایش یابد.

کارگری همچنین ضمن تقدیر از عملکرد دکتر قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در مدت حضور وی، خدمات قابل توجهی به معلولان و مددجویان ارائه شده است همچنین ارتباط خوبی بین شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی فراهم شده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

نایب رئیس جامعه خیرین حامی معلولان کشور با اشاره به تأمین جهیزیه معلولان برای ازدواج خاطرنشان کرد:‌این مسئله از طریق مجامع خیرین در هر استان و با همراهی و شناسایی سازمان بهزیستی انجام می‌گیرد که در همین زمینه اقلام مورد نیاز آنها از جمله یخچال، فرش، ماشین لباسشویی و... به آنها داده می‌شود.

سخنگوی جامعه  خیرین حامی معلولان کشور در مورد سقف ریالی این اقلام تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی نمی‌توان رقمی را در نظر گرفت اما اقلام مورد نیاز اولیه در اختیار زوجین معلول قرا رمی‌گیرد.

وی در پایان در ارتباط با سایر پروژه‌های در دست اقدام مجمع خیرین حامی معلولان گفت: در حال حاضر تجهیز و توسعه شیرخوارگاه‌ها در دستور این مجموعه قرار دارد همچنین 90 درصد از پروژه هتل ویژه معلولان در مشهد به اتمام رسیده است و بزودی این مجموعه بهره‌برداری خواهد رسید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *