شناسه خبر: 21291 منتشر شده در مورخ: 1399/4/22 ساعت: 12:09 گروه: اجتماعی  
آیین واگذاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد

آیین واگذاری ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد

همزمان با چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور، آیین واگذاری همزمان ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور توسط دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در دومین روز از هفته بهزیستی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر وحید قبادی دانا در آیین واگذاری واحدهای مسکونی گفت: از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی، ۴۶۶ واحد مسکونی مربوط به خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول در خانواده و هزار و ۶۳۴ واحد دیگر نیز به سایر خانوارهای تحت پوشش دارای یک فرد معلول و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند تعلق دارد.  

وی افزود:براساس برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز، متوسط متراژ واحدهای مسکونی ۷۵ متر خواهد بود که اعتبارات آن از منابع دولتی پیش بینی شده با تسهیلات بانکی ارزان قیمت از مبلغ ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای خانوارهای تحت پوشش و۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بسته به شرایط خانوارها ساخته و تسهیل شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.  

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد:عملیات ساخت در زمین های که خود افراد داشتند آغاز شده است البته اگر فردی فاقد زمین بود از سوی وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن زمین در اختیار آن قرار گرفته است.  

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی تاکنون ۱۲۶ هزار واحد مسکونی تسهیل و در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار گرفته است تصریح کرد:۹۰ هزار از این تعداد واحد مسکونی از ابتدای تشکیل دولت یازدهم واگذار شده است. همچنین ۴۵ هزار واحد مسکونی دیگر در حال حاضر با پیشرفت های فیزیکی متفاوت در دست احداث است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *