شناسه خبر: 21279 منتشر شده در مورخ: 1399/4/21 ساعت: 11:46 گروه: سیاسی  
گرامیداشت هفته بهزیستی از ۲۱ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود

گرامیداشت هفته بهزیستی از ۲۱ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بهزیستی کشور از آغاز گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه و با شعار "بهزیستی در گام دوم؛ شفافیت، تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" خبر داد.

به گزارش ایران سپید مسعود آسیما با اشاره به شرایط خاص کشور در مواجه با ویروس کرونا گفت: در برگزاری گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی تلاش شده در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا از ظرفیت های فضای مجازی و ویدئو کنفرانس بهره گیری کامل شود.

وی به برگزاری برنامه های این هفته در سراسر کشور با توجه به شرایط و وضعیت استانهای درگیر کرونا اشاره کرد و افزود: شروع برنامه های این هفته با نشست خبری رئیس سازمان بهزیستی کشور، رونمایی از سامانه الکترونیکی صدور مجوزهای سازمان بهزیستی و رونمایی از شفافیت صورت های مالی سال ۹۸ سازمان بهزیستی خواهد بود.

دبیر برگزاری گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی ادامه داد: همچنین در سراسر کشور کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی در قالب مانوری با حضور در معابر و میدان های شهرهای مختلف به اطلاع رسانی در حوزه خدمات سازمان بهزیستی خواهند پرداخت.

آسیما گفت: یکی از مهمترین برنامه های این هفته در ۲۲ تیرماه و افتتاح همزمان ۲۱۰۰ پروژه مسکن مددجویان سازمان بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور و تحویل به افراد دارای معلولیت و خانواده های دارای دو معلول به بالا خواهد بود.

وی از تشکیل شورای مشورتی فرزندان سازمان بهزیستی در سطح کشوری و استانی خبر داد و تشریح کرد: این شوراها به منظور بهره گیری از نظرات و پیشنهادات فرزندان موفق و نخبه سازمان بهزیستی برگزار می شود و در این نشست که هم به صورت مجازی و هم حضوری خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی کشور حضور خواهد داشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور افتتاح مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد را برنامه روز چهارم این هفته عنوان کرد و افزود: این مراکز علاوه بر درمان، کار اشتغال و بازتوانی افراد بهبود یافته و توانمندسازی آنان را برعهده خواهند داشت. نشست دبیرخانه مناسب سازی، افتتاح نمایشگاه کشوری نقاشی افراد دارای معلولیت در فرهنگستان هنر و رونمایی از تمبر چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی و افتتاح خانه های کوچک توانبخشی برنامه های روز پنجم و روز ۲۵ تیرماه خواهد بود.

وی از افتتاح سامانه نظارتی دیده بان در سراسر کشور و تلفن ۱۴۸۲ به منظور دریافت پیشنهادات و شکایات مردمی به طور همزمان در  سراسر کشور خبرداد و گفت: مردم عزیز کشور می توانند از این طریق موضوعات، نقدها و تذکرات خود را که نیاز است به سازمان انتقال دهند اطلاع رسانی کنند و این پیام ها ضبط و پیگیری خواهد شد و موارد احتمالی نقص کارکردها رفع خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *