شناسه خبر: 2113 منتشر شده در مورخ: 1392/11/5 ساعت: 11:38 گروه: اجتماعی  
افتتاح هزار واحد مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه در دهه فجر
مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد

افتتاح هزار واحد مسکن مددجویان بهزیستی کرمانشاه در دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از افتتاح یک‌هزار و 100 واحد مسکن مددجویان در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: خدمات بینایی‌سنجی، شنوایی‌شناسی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و مشاوره به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

عبدالرضا میرزاییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ماه بهمن طلیعه نور و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که هر سال باید این مناسبت را باشکوه هر چه تمام‌تر گرامی بداریم.

میرزاییان ادامه داد: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند که از جمله آن می‌توان به رایگان اعلام کردن خدمات بینایی‌سنجی، شنوایی‌شناسی، فیزیوتراپی و کاردرمانی اشاره کرد.

وی برگزاری مراسم جشن و بزرگداشت در تمام مراکز غیردولتی زیر نظر بهزیستی و اردوهای تفریحی، فرهنگی و زیارتی در طول دهه مبارک فجر توسط مراکز برای مددجویان و سالمندان را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: برگزاری جشن بزرگداشت در مرکز جامع توانبخشی و نمایشگاه دست‌آوردهای معلولان در طول دهه فجر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

این مسئول عیادت کارکنان از سالمندان و معلولان، برگزاری مسابقات ورزشی معلولان، گلباران مزار شهدا توسط مددجویان سازمان و کارکنان و افتتاح مرکز بهزیستی را از جمله سایر برنامه‌ها اعلام کرد.

میرزاییان تاکید کرد: افتتاح یک‌هزار و 100 واحد مسکن مددجویان در شهرستان‌های گیلان‌غرب، اسلام‌آبادغرب، خانه تربیت و برگزاری جشن بزرگ مهدهای کودک نیز در نظر گرفته شده است.

وی به برگزاری کارناوال شادی از سوی کودکان مهدها و نمایشگاه کارهای دستی مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: از والدین کودکان برای شرکت در برنامه جنگ شادی دعوت می‌شود.

این مسئول افزود: راهپیمایی کودکان مهدها، فضاسازی و حضور کودکان مهدهای کودک و شبانه‌روزی در گلباران مزار شهدا نیز انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی از حضور سالمندان در مهدهای کودک و بیان خاطرات انقلاب برای کودکان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن انقلاب و تجلیل از فعالان نماز و مسابقه فرهنگی انقلاب نیز تدارک دیده شده است.

وی به آموزش واحد کار امام‌شناسی و انقلاب در مهدهای کودک در روز 12 بهمن ماه و آماده کردن ماکت ورود امام (ره) در مهدهای کودک اشاره کرد و ابراز داشت: مراسم کوه‌پیمایی و ارائه خدمات مشاوره رایگان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *