شناسه خبر: 21108 منتشر شده در مورخ: 1399/4/1 ساعت: 15:07 گروه: اجتماعی  
صدور دفترچه بیمه درمانی مددجویان بهزیستی در دفاتر پیشخوان دولت از امروز

صدور دفترچه بیمه درمانی مددجویان بهزیستی در دفاتر پیشخوان دولت از امروز

اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۵۰۰ هزار خانوارتحت پوشش سازمان بهزیستی که واجد شرایط دریافت دفترچه بیمه درمانی هستند،در «سامانه امید» بیمه سلامت بارگذاری شده است و مددجویان می توانند از امروز برای صدور و دریافت دفترچه بیمه درمانی به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش ایران سپید  احمدرضا شجیعی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اینکه اعتباریک ساله دفترچه‌های بیمه درمانی بیمه سایر اقشار مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی درروز ۳۱ خرداد ماه سال جاری،به پایان رسیده است،دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی نسبت به پایش و به روز رسانی اطلاعات خانوار ها در «سامانه ارمغان» سازمان بهزیستی اقدام کرده است.

وی افزود: همچنین در نخستین ساعات امروز، اطلاعات بیمه ایی ۵۳۳ هزار و ۲۹۶ خانوار تحت پوشش بهزیستی که واجد شرایط دریافت دفترچه بیمه درمانی هستند، در «سامانه امید» بیمه سلامت بارگذاری شده است و بر همین اساس مددجویان می توانند از امروز برای صدور و دریافت دفترچه بیمه درمانی به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، شایان ذکر است تمدید اعتبار دفترچه های بیمه درمانی پس از به پایان رسیدن تمامی برگههای سفید، انجام می شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *