شناسه خبر: 21043 منتشر شده در مورخ: 1399/3/24 ساعت: 18:27 گروه: ورزشی  
حواشی مجمع سالیانه هیات تهران + فایل صوتی

حواشی مجمع سالیانه هیات تهران + فایل صوتی

مجمع سالیانه هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان استان تهران با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان، رضا گلمحمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، سید کاظم شمس رئیس هیات نابینایان استان تهران و سایر اعضای مجمع در محل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایران سپید این مجمع به عملکرد هیات تهران طی سال 97 و 98 و گزارش خزانه دار از عملکرد مالی مجموعه هرندی و هیات نابینایان تهران اختصاص داشت.

در ابتدای نشست، دکتر شمس رئیس هیات تهران به اقدامات انجام شده طی سال گذشته و ارتقای هتل، استخر و سایر مجموعه های فعال شهید هرندی اشاره کرد که با تذکر محمدرضا مظلومی رئیس مجمع مواجه شد. مظلومی اعتقاد داشت ابتدا باید گزارش عملکرد مالی و ورزشی قرائت شود.

لذا امینزاده خزانه دار هیات تهران به ارائه گزارش مالی سال 97 و 98 اشاره کرد و بیان داشت: مجموع درآمد های هیات تهران در سال 97 712 میلیون تومان و مجموع هزینه های آن 686 میلیون تومان بوده است. همچنین درآمد های هیات تهران در سال گذشته نیز یک میلیارد و 445 میلیون تومان و مجموع هزینه ها نیز کمی بیش از یک میلیارد و 444 میلیون تومان بوده است.

در این بخش از مجمع رئیس هیات تهران از خزانه دار خواست در خصوص دو حساب مالی که از سال 93 به نام مجموعه ورزشی شهید هرندی افتتاح شده و در 26 دیماه سال 97 بسته شده را به اعضای مجمع گزارش دهد که محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان گفت اسناد این حساب ها در بازرسی وزارت ورزش و جوانان موجود و در حال پیگیری است. وی اعتقاد داشت گزارش مالی این حساب مربوط به سال های قبل است و ارتباطی به رئیس فعلی هیات تهران ندارد. این در حالی است که سید کاظم شمس معتقد بود از آنجا که این حساب 26 دیماه سال 97 یعنی 8 روز پس از ریاست ایشان بر کرسی هیات تهران بسته شده و زمان ریاست ایشان 26 میلیون تومان از آن برداشت شده است، به گزارش عملکرد مالی سال 97 مربوط می شود.

در نهایت گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درخواست کرد این مسئله در جلسات داخلی حل و فصل شود.

در ادامه، آقای صادقی رئیس هیات تهران به ارائه عملکرد ورزشی هیات تهران در سال 98 اشاره کرد و گفت: تعداد ورزشکاران فعال هیات تهران در سال 97 130 نفر بوده که این تعداد در سال 98، به 277 نفر رسیده است که 45 نفر از آنها در کلاس ب1 بوده اند. ایشان همچنین به این نکته اشاره کرد که رتبه هیات تهران بر اساس امتیاز بندی فدراسیون نابینایان، از عنوان سومی در سال 97، به جایگاه دومی در سال 98 ارتقا پیدا کرده است.

این مجمع با صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس هیات تهران به پایان رسید و قرار شد هیات تهران تقویم ورزشی خود در سال 99 و اعضای هیات رئیسه را به فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان تهران معرفی کند.

امیر سرمدی

گزارش مجمع هیات تهران.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *