شناسه خبر: 20964 منتشر شده در مورخ: 1399/3/17 ساعت: 12:35 گروه: اجتماعی  
ابلاغ شیوه‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه

ابلاغ شیوه‌نامه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه

سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا را ابلاغ کرد.

به گزارش ایران سپید  با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اضطراری مدارس شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا) ابلاغ شد. رعایت دستورالعمل برگزاری امتحانات و آزمون‌های تراکمی دانش آموزان در شرایط فاصله گذاری علاوه بر مفاد این شیوه نامه الزامی است.

این شیوه‌نامه برای دوره‌های تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی تمامی دانش آموزان با نیازهای ویژه؛ دوره اول و دوم متوسطه (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای وکاردانش)؛ دوره دوم متوسطه شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش؛ دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای؛ دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای و دوره دوم متوسطه حرفه‌ای تدوین‌ شده است و به‌تفصیل شرایط سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در هریک از بخش‌ها شرح داده‌ شده است.

متن کامل شیوه نامه

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *