شناسه خبر: 20962 منتشر شده در مورخ: 1399/3/17 ساعت: 12:15 گروه: ورزشی  
آسیب روحی به تیراندازان معلول در پی تعطیلی اردوها

آسیب روحی به تیراندازان معلول در پی تعطیلی اردوها

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: تعطیلی پیش از حد اردوها به دلیل بیماری کرونا تیراندازان معلول را از نظر روحی - روانی متزلزل کرده و ادامه این تعطیلی‌ها به ضرر تیراندازان خواهد بود.

به گزارش ایران سپید حسین امیری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا زمان و مکان برگزاری اردوی پاراتیراندازان مشخص شده است یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز هیچ جلسه‌ای در این خصوص با انجمن تیراندازی گذاشته نشده و خبری از برگزاری اردو نیست.

او گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز تقریبا ۴ ماه است که اردوی پاراتیراندازان تعطیل شده و ورزشکاران از نظر روحی دچار افسردگی شده‌اند.

امیری خاطرنشان کرد: از نظر آمادگی تکنیکی و تاکتیکی من نگران تیراندازان نیستم، زیرا با ۲ هفته تمرین سنگین و مداوم می‌شود رکورد ورزشکاران را به حالت قبل برگرداند اما شرایط روحی تیراندازان به گونه‌ای است که تعطیلی پیش از حد اردوها می‌تواند آسیب جبران ناپذیری را به آن‌ها وارد کند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی تصریح کرد: فدراسیون می‌تواند حتی در محل کمپ‌های تیم ملی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با فاصله‌گذاری اجتماعی اردو را برگزار کند. اما نمی‌دانم چرا اردو را برگزار نمی‌کند.

وی در پایان گفت: من امیدوارم زودتر فدراسیون برنامه اردویی پاراتیراندازان را مشخص کند تا ورزشکاران به دلیل تعطیلی پیش از حد اردوها از نظر روحی بیش‌تر از این متزلزل نشوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *