شناسه خبر: 20895 منتشر شده در مورخ: 1399/3/7 ساعت: 12:24 گروه: اجتماعی  
مرکز مشاوره ناشنوایان در یزد راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره ناشنوایان در یزد راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی یزد گفت: مرکز مشاوره ناشنوایان استان برای ارایه خدمات مشاوره عمومی با موضوع خانواده، کودک، تحصیل و ازدواج در محل این اداره کل راه‌اندازی شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا  دکتر علی محمد عطابخش افزود: ناشنوایان استان در زمینه های مختلف با مشکلاتی روبرو هستند که به همین دلیل سازمان مرکزی نسبت به راه اندازی این مرکز اقدام کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی یزد وی با بیان اینکه  نوبت دهی پیامکی است ،اظهار کرد: درخواست فرد ناشنوا دریافت، زمان و تاریخ مراجعه آنها پیامکی اعلام می شود .وی با بیان اینکه خدمات مشاوره از سوی رابط ناشنوایان و به زبان اشاره است، افزود: در حال حاضر روزهای دوشنبه برای ارایه خدمات مشاوره در نظر گرفته شد، در نظر داریم با آموزش مشاوران به زبان اشاره این خدمات را گسترش دهیم.تعداد معلولان استان یزد ۴۹ هزار نفر اعلام شد که هفت هزار نفر از این تعداد معادل ۱۴ درصد را معلولان ناشنوا و کم شنوا تشکیل می دهند. از مجموع افراد ناشنوا و کم شنوا سه هزار و ۵۰۰ نفر دارای پرونده و از خدمات بهزیستی مستقیما بهره مند هستند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *