شناسه خبر: 20892 منتشر شده در مورخ: 1399/3/6 ساعت: 17:37 گروه: ورزشی  
امید کریمی فاتح مسابقات عید سعید فطر شد + فایل صوتی

امید کریمی فاتح مسابقات عید سعید فطر شد + فایل صوتی

رقابت های آنلاین شطرنج نابینایان گرامیداشت عید سعید فطر که با حضور 33 شطرنج باز از 15 استان کشور برگزار شد، با قهرمانی امید کریمی به پایان رسید.

به گزارش ایران سپید در این مسابقات که در هفت دور برگزار شد، امید کریمی از اصفهان با ۶ امتیاز قهرمان شد، لیلا زارع زاده با ۵.۵ امتیاز از آذربایجان شرقی دوم شد و فرزاد علیزاده از خوزستان با ۵ امتیاز و پوئن شکنی بالاتر توانست مقام سوم این مسابقات را بدست آورد.

امید کریمی شطرنج باز جوان اصفهانی در مصاحبه با ایران سپید گفت: مسابقات سطح بالایی داشت و از 15 استان در این رقابت ها حضور داشتند. خوشبختانه موفق شدم قهرمان شوم و جا دارد از تلاش های انجمن شطرنج فدراسیون نابینایان و آقای هدهدی تشکر کنم. وی در خصوص تفاوت مسابقات آنلاین شطرنج و رقابت های عادی گفت: مسابقات در سالن حال و هوای خاص خود را دارد و بیشتر کیف می دهد. در سالن تمرکز بالاتر است و در خانه به علت سر و صدا های اجتناب ناپذیر شطرنج باز کمتر می تواند تمرکز کند. البته من تجربه چندانی در خصوص مسابقات آنلاین به صورت رسمی نداشتم و کمتر از سه هفته است که به سمت شطرنج آنلاین روی آورده ام. همین امر باعث شد در مسابقات جام رمضان نتوانم رتبه قابل قبولی را بدست آورم و آن بازی ها پیش زمینه مسابقات عید فطر شد. کریمی که دارنده مدال طلای مسابقات پارا آسیایی جاکارتا نیز است در خصوص شرایط آماده سازی این روز های خود بیان کرد: در حال حاضر درگیر امتحان های آخر سال هستم و روزی 4 ساعت تمرین می کنم. متأسفانه هیأت ورزش نابینایان استان اصفهان حمایت چندانی از ما نمی کند و تمامی هزینه های مربی اختصاصی بر عهده خودمان است. البته حدود 4 ماه است که به علت شیوع بیماری کرونا با مربی اختصاصی تمرین نمی کنم و خودم به صورت انفرادی آن را انجام می دهم. کریمی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر از این ویروس رها شویم و بتوانیم مانند گذشته به تمرینات و مسابقات خود ادامه دهیم.

امیر سرمدی

امید کریمی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *