شناسه خبر: 20857 منتشر شده در مورخ: 1399/2/31 ساعت: 14:43 گروه: اجتماعی  
اقدامات سازمان بهزیستی در خصوص جمع آوری زکات فطریه سال ۹۹ در سراسر کشور تشریح شد

اقدامات سازمان بهزیستی در خصوص جمع آوری زکات فطریه سال ۹۹ در سراسر کشور تشریح شد

معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور، اقدامات این سازمان در خصوص جمع آوری زکات فطریه سال ۹۹ در سراسر کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایران سپید مهندس ذالفقار یزدانمهر با اشاره به اینکه هر ساله به منظور بهره­مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جذب مشارکتهای مردمی از سوی سازمان بهزیستی صورت می گیرد گفت: بر اساس نظر آیات عظام، سازمان بهزیستی می­تواند با جمع­ آوری زکات فطریه به صورت عام و خاص و همچنین کفاره بخش کوچکی از مشکلات مددجویان خود را برطرف کند، از این رو دفتر مشارکتهای مردمی این سازمان با پیگیری مستمر به صورت یکپارچه و هماهنگ با استان­ها و با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی ذکات در سراسر کشور، اقدامات متعددی انجام می­دهد.

وی به اهم این اقدامات اشاره کرد و افزود: ارسال بخشنامه، پیگیری حل مشکلات نصب صندوق توسط سازمان در مراکز شهری، هماهنگی و پیگیری بحث تبلیغات  واطلاع­رسانی  مثل؛ طراحی پوستر، طراحی لیبل صندوق­های جمع­آوری زکات فطریه، طراحی استند، موشن گرافی، انجام تبلیغات در شبکه­های مجازی و ... از جمله اقدامات مهم این دفتر بود.

یزدانمهر همچنین، هماهنگی و پیگیری افزایش مجوزهای  استقرار صندوق­های جمع آوری  فطریه در؛ نماز عید فطر، مساجد (طبق هماهنگی با ستاد امور مساجد و تفاهم میان هیأت امنای مساجد کشور با ادارات بهزیستی)، مراکز پرتردد شهر، مراکز بهزیستی و بانک­ها و مؤسسات  را از دیگر اقدامات دفتر مشارکت های مردمی ذکر کرد.

وی در ادامه به شیوه های جذب وجوهات شرعی در عید سعید فطر سال ۹۹  اشاره کرد و بیان داشت :

سامانه فطر آنلاین به آدرس nik.bsi.ir، اپلیکیشن­های فعال  مثل؛ صاپ، سکه ، پرنا، آپ، تاپ، همراه کارت و آسان پرداخت  ، اپلیکیشن سداد  ، سایت­های بانکی صادرات: nik.bsi.ir   و تجارت: omidetejarat.com  از جمله شیوه های جذب وجوهات فطریه است.

معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی  وتوانمند سازی و امور مجلس اقدامات سازمان بهزیستی کشور از مردم خواست با توجه به اینکه مددجویان بهزیستی افراد دارای معلولیت و آسیب دیده هستند و نیاز به حمایت و خیر جمعی دارند، وجوهات فطریه خود را از طریق  شماره کارت مجازی : ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ متصل به حساب مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی و یا  سامانه های ussd، #۵*۵*۷۴۱* و#۳۰۰*۷۲۴*  واریز کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *