شناسه خبر: 20826 منتشر شده در مورخ: 1399/2/29 ساعت: 13:02 گروه: اجتماعی  
فضاهای عمومی باید در دسترس معلولان باشد

فضاهای عمومی باید در دسترس معلولان باشد

فرماندار شهرستان البرز با تاکید بر اینکه فضاهای عمومی باید در دسترس معلولان باشد،گفت: برای تحقق این موضوع شهرداری‌ها باید این مکان ها را مناسب سازی کنند.

به گزارش ایران سپید محمد نصیری در دیدار با جمعی از اعضای کانون معلولان توانا افزود: معلولان همچون سایر اقشار جامعه حق بهره مندی از امکانات و زیرساخت ها را دارند و باید دستگاه ها به ویژه شهرداری ها برای تحقق این موضوع بکوشند.

وی با بیان اینکه مطالبات معلولان به حق است،اظهار داشت: دسترسی به امکانات و زیرساخت ها کم ترین خواسته این قشر است که باید به آن جامه عمل پوشانید.

فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه معلولان از توانایی های زیادی برخوردار هستند که کمتر مورد توجه قرار گرفته است،اظهار داشت: شکوفایی استعدادها و توانمندی های این قشر در گرو حمایت مسوولان و در دسترس قرار دادن امکانات لازم به این قشر است.

نصیری همچنین خاطرنشان کرد: کانون توانا مجموعه موفق و الگو در خدمات رسانی به جامعه معلولان است که باید دستاوردهای آن در اختیار دیگر نقاط کشور قرار بگیرد.

در پایان این نشست اعضای کانون معلولان توانا به ارایه فعالیت ها و بیان انتظارات خود از مسوولان پرداختند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *