شناسه خبر: 20565 منتشر شده در مورخ: 1399/1/30 ساعت: 13:45 گروه: اجتماعی  
۲۰ میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی برای معلولان استان مرکزی تامین شد

۲۰ میلیارد ریال تجهیزات توانبخشی برای معلولان استان مرکزی تامین شد

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات و وسایل توانبخشی سال گذشته با هدف کمک به توان‌خواهان استان تهیه شدکه بر اساس اولویت در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایران سپید « امیرحجت نوروزی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وسایل توانبخشی خریداری شده شامل انواع ویلچر، واکر، عصا سمعک و تشک مواج است که براساس نیاز توانخواهان به انان تحویل شده است.

وی اظهار داشت: میزان تامین اعتبار برای خرید تجهیزات لوازم توابخشی در استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان مرکزی گفت: حق پرستاری توانخواهان ضایعه نخاعی ماهانه یک میلیون ریال بود که در سال ۹۸ پنج میلیون و ۵۴۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

نوروزی افزود:  وسایل توانبخشی معلولان استان در انبار موجود است و براساس نیازسنجی با مدیریت بهزیستی استان در اختیار معلولان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: بهزیستی بر اساس دستورالعمل‌های جاری خود پس از مطالعه و بررسی نیازهای افراد معلول در گروههای مختلف و در فرآیندی  در کمیته‌های تخصصی اقدام به تامین و توزیع وسایل و تجهیزات کمکی توانبخشی موجود می‌کند.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *