شناسه خبر: 20448 منتشر شده در مورخ: 1399/1/17 ساعت: 09:58 گروه: گزارش تصویری  
پادکست ایران سپید منتشر شد + فایل صوتی

پادکست ایران سپید منتشر شد + فایل صوتی

همزمان با شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور که منجر به توقف موقت چاپ و انتشار نسخه چاپی روزنامه ها از جمله ایران سپید، تنها روزنامه به خط بریل در ایران و جهان شد.

همزمان با شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور که منجر به توقف موقت چاپ و انتشار نسخه چاپی روزنامه ها از جمله ایران سپید، تنها روزنامه به خط بریل در ایران و جهان شد. به منظور حفظ اطلاعرسانی جامع به شهروندان نابینا و کم بینا در شرایط کنونی کشور مدیریت و تحریریه ایران سپید همزمان با انتشار آنلاین روزنامه به طور روزمره و در ساعت 24 هر شب اقدام به تولید و انتشار پادکست ایران سپید، شامل اخبار و گزارش های تخصصی حوزه نابینایان و افراد دارای معلولیت در کشور در کنار اطلاعرسانی عمومی خود کرده است. این بسته خبری صوتی هر روز از ساعت 10 بامداد و از طریق کانال تلگرامی و نیز بخش رادیو آنلاین سایت ایران سپید به آدرس www.iransepid.ir در دسترس خوانندگان ایران سپید و شنوندگان این بسته خبری قرار خواهد گرفت.

اولین قسمت از این مجموعه را در زیر گوش کنید

 

پادکست ایران سپید EP1
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *