شناسه خبر: 20356 منتشر شده در مورخ: 1398/12/12 ساعت: 17:26 گروه: اجتماعی  
افزایش مصرف وسایل بهداشتی میان معلولان و مشکل تامین هزینه‌ها

افزایش مصرف وسایل بهداشتی میان معلولان و مشکل تامین هزینه‌ها

مدیر عامل انجمن حمایت از حقوق معلولان گفت: شیوع کرونا، مصرف وسایل بهداشتی و درمانی را میان معلولان افزایش داده و این افراد را برای تامین هزینه‌ها با مشکل روبرو کرده است

به گزارش ایران سپید علی همت محمودنژاد گفت: شیوع ویروس کرونا مصرف وسایل بهداشتی و درمانی را میان معلولان افزایش داده است و متأسفانه باعث شده تا افراد دارای معلولیت کارهای پاره وقت و نیمه وقت خود را از دست بدهند و همچنین مصرف مواد بهداشتی نیز به دلیل شیوع این ویروس شرایط زندگی معلولان را بغرنج کرده است.

وی اظهار داشت: معلولین دارای بیماری ام اس، اسکولیوز، افراد دارای آسیب نخاعی و زخم بستر و همچنین کم توانان ذهنی به دلیل پایین بودن سیستم ایمنی بدن در در معرض جدی خطر واگیر ویروس کرونا هستند و لازم است خانواده‌ها و دولت مراقبت‌های بیشتری از این افراد انجام دهند.

مدیر عامل انجمن حمایت از حقوق معلولان پیشنهاد داد از محل هزینه‌های مربوط به مبارزه با ویروس کرونا که مدیریت آن را به وزارت بهداشت بر عهده دارد و هر یک از افراد دارای معلولیت مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای تأمین هزینه‌های مرتبط و مقابله با ویروس کرونا پرداخت شود.

به گفته محمود نژاد، تعداد معلولان دارای بیماری‌های خاص به نسبت کل معلولان زیاد نیست و دولت می‌تواند حمایت ویژه ای از این افراد به عمل آورد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *