شناسه خبر: 20324 منتشر شده در مورخ: 1398/12/7 ساعت: 09:47 گروه: اجتماعی  
تخصیص بخش دیگری از بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان به بهزیستی

تخصیص بخش دیگری از بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان به بهزیستی

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص 178 میلیارد تومان دیگر از بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان خبر داد و گفت: با مساعدت دولت در سازمان برنامه و بودجه و با ابلاغ سازمان هدفمندی یارانه ها مبلغ 178 میلیارد تومان برای اجرای مواد قانون حمایت از حقوق معلولان به حساب سازمان بهزیستی واریز شد.

به گزارش ایران سپید وحید قبادی دانا با اشاره به اینکه این مبلغ  جهت اجرای بخش دیگری از قانون حمایت از حقوق معلولان است گفت: علاوه بر پرداخت مستمری مبلغ بین 360 تا 480 هزار تومان بر اساس بعد خانوار برای افرادی که معلولیت شدید و خیلی شدید دارند و البته در دهک درآمدی 1 و 2 و 3 قرار دارند در روزهای آینده واریز خواهد شد. مقرر شده بود هر 3 ماه یکبار این مبلغ به حساب 191 هزار خانوار از افراد دارای معلولیت واریز شود. قبادی افزود: با توجه به تأمین بودجه مورد نیاز این مبلغ برای ماه های دی، بهمن و اسفند خواهد بود.

قبادی دانا با اشاره به اجرای ماده 13 قانون حمایت از حقوق معلولان گفت: در این ماده به بحث پرداخت حق بیمه سهم کارفرما اشاره شده است که افراد دارای معلولیت را استخدام کرده اند با توجه به تخصیص این بودجه به سازمان بهزیستی تا پایان سال 98 حق بیمه سهم کارفرمایان پرداخت خواهد شد.

قبادی دانا در  پایان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بوجه و سازمان هدفمندی یارانه ها بابت تخصیص بخش دیگری از بودجه قانون و شرایط فعلی کشور تشکر و قدردانی کرد.
 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *