شناسه خبر: 20319 منتشر شده در مورخ: 1398/12/6 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
نشست ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان آموزش و پرورش استثنایی

نشست ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان آموزش و پرورش استثنایی

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی نشست ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

به گزارش ایران سپید دکتر سید جواد حسینی در این نشست اظهار داشت: با توجه به تشکیل کمیته کشوری پیشگیری از کرونا در سطح وزارت آموزش و پرورش و تشریح شرایط خاص دانش آموزان استثنایی مقرر شد ستاد ویژه پیشگیری از کرونا در سازمان آموزش و پرورش استثنایی  تشکیل شود.

وی افزود: با توجه به عوامل خطر متعدد از جمله نقص سیستم ایمنی، بیماری های زمینه ای قلبی و ریوی در برخی دانش آموزان استثنایی و نحوه اجرای برنامه های آموزشی و توانبخشی خاص این دانش آموزان پیشنهاد تعطیلی کلیه مدارس استثنایی سراسر کشور  تا پایان هفته جاری، به وزارت ارسال شده است.

حسینی پیشگیری و آموزش را دو اصل اساسی در مواجهه با کرونا ویروس دانست و افزود: به منظور آشنایی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء  دانش آموزان با نیازهای ویژه، مطالب آموزشی و دستورالعمل های مرتبط با کرونا ویروس در پورتال سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای پیشگیری نیز آموزش های لازم به کارکنان و نیروهای خدماتی جهت استفاده صحیح از مواد شوینده و مواد ضد عفونی کننده داده شده است .

 معاون وزیر با تاکید بر حساسیت موضوع  اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ سلامتی همکاران و دانش آموزان استثنایی اولین اولویت کاری ستاد است، نشست ستاد ویژه پیشگیری از کرونا هر روز در سازمان آموزش و پرورش  استثنایی تشکیل  خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *